«حُسن یوسف» منتشر شد/داستان‌های کوتاه با محوریت شهید سلیمانی

کتاب «حسن یوسف» شامل مجموعه‌ای از داستان های کوتاه با محوریت شهید سلیمانی توسط انتشارات شهید کاظمی منتشر شد.

به گزارش مشرق، کتاب «حسن یوسف» مجموعه داستان‌های کوتاه با محوریت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی توسط مجموعه روایتخانه زیر نظر سعید معتمدی نوشته و به‌تازگی توسط انتشارات شهید کاظمی منتشر و راهی بازار نشر شده است.

شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی روزهای سختی برای همه مردم ایران رقم زد. در این بین همه دنبال راهی بودند برای ادای دین و کم کردن از داغی که بر دل‌هاشان مانده بود. مجموعه «روایتخانه» هم از این قاعده بیرون نبودند. اهالی روایت خانه تنها بضاعتشان کلمات بود و با همین بضاعت باید به میدان می‌آمدند. دور هم نشستند و از حاج قاسم گفتند. از آنچه می‌دانستند و آنچه کمتر از او دیده بودند. قلم زدند و «حسن یوسف» را خلق کردند.

«حسن یوسف» مجموعه داستان‌های کوتاهی است از حاج قاسم و در باره حاج قاسم که توسط ۱۵ نویسنده در داستان‌های کوتاه که هریک با یک زاویه دید شهید سلیمانی را روایت کرده‌اند، به رشته تحریر در آمده است. برخی خاطراتی واقعی را با تخیل گره زده‌اند. برخی حاج قاسم سلیمانی را آن طور که دریافته‌اند در قاب داستان به تصویر کشیده‌اند و برخی داستان‌ها کاملاً زاییده ذهن نویسندگان‌اند.

مرضیه احمدی، گلزار اسدی، زهرا امینی، زینب جلوانی، زینب جمشیدیان، فاطمه سادات حسینی، عاطفه حیدری، آسیه دهباشی، مریم زمانی، مطهره شیرانی، زهره فصیحی، زهرا کرباسی، فاطمه کمال، سمیرا مختاری، لیلا نیکخواه نویسندگان مجموعه داستان «حسن یوسف» هستند.

این‌کتاب با ۲۱۶ صفحه منتشر شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس