کد خبر 1412032
تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۲
فریادهای شهروند عصبانی بر سر وزیر بهداشت انگلیس+فیلم

وزیر بهداشت انگلیس هنگام ضبط پیام ویدئویی با یک شهروند عصبانی مواجه شد که او را به کشتن مردم متهم کرد.

به گزارش مشرق، «استیو بارکلی» وزیر بهداشت انگلیس هنگام ضبط یک پیام ویدئویی با یک شهروند عصبانی مواجه شد که در انتقاد از عملکرد وی و وزارت تحت امرش، او را به کشتن مردم متهم کرد.

در میانه بهت این مقام انگلیسی، این زن او را به باد انتقاد گرفت و گفت: نمی‌خواهید کاری در مورد زمان انتظار آمبولانس و افراد در حال مرگ انجام دهید؟ فکر نمی‌کنی ۱۲ سال کافی است؟ ۱۲ سال است که هیچ کاری نکردی! مردم مُردند و هیچ کاری نکردید.

اواسط تیر و بعد از استعفاهای دولت پرحاشیه بوریس جانسون، بارکلی به عنوان وزیر بهداشت معرفی شد. پیش از او «ساجد جاوید» وزیر بهداشت انگلیس بود.

این موج استعفاها پس از آن صورت گرفت که نخست‌وزیر انگلیس اقرار کرد توضیحات «کریستوفر پینچر» معاون رئیس حزب محافظه‌کار و مسئول نظارت بر عملکرد نمایندگان محافظه‌کار در پارلمان درباره اتهام جنسی علیه وی را شنیده و برایش متقاعدکننده بوده است. این در حالی است که جانسون پیش‌تر گفته بود هنگامی که مقام پینچر را به معاون ناظم پالمان ارتقا می‌داد از اتهامات علیه وی هیچ اطلاعی نداشته است. پینچر بعد از افشاگری‌ها درباره تجاوز جنسی به دو نفر، از سمتش کنار رفت.

 بوریس جانسون نخست‌وزیر انگلیس هم بعد از موج استعفاها از منصب خود اعلام استعفا کرد اما گفت تا زمان تعیین جانشینش به انجام وظایف نخست‌وزیری خود ادامه خواهد داد.

دولت انگلیس از زمان روی کار آمدن جانسون با رسوایی‌های متعددی مواجه شده‌ است. پیش از آن نیز مهمانی‌ها و مراسم می‌گساری متعدد اعضای دولت جانسون در زمان اوج اعمال محدودیت‌های کرونایی در این کشور جنجالی شده بود که به رسوایی «پارتی‌گیت» معروف شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۵:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۵
    0 0
    تو ایران اگر به پیرزن بره به وزیر این حرف ها رو بزنه به نظرتون باهاش چیکار میکنن؟!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس