کد خبر 1411804
تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۱
اختلاف مالی موجب قتل ۶ نفر در دلفان شد

دادستان دلفان با بیان اینکه قاتل انگیزه خود از قتل برادر و اعضای خانواده‌اش را اختلاف مالی عنوان کرده است، گفت: قاتل به جرم خود اقرار کرده و هم اکنون در بازداشت است.

به گزارش مشرق، محمد زیرک امروز با اشاره به وقوع قتل خانوادگی در این شهرستان، اظهار کرد: حوالی ساعت هفت و نیم صبح امروز یک برادر اقدام به قتل اعضای خانواده برادرش کرد.

وی خاطرنشان کرد: در این حادثه متاسفانه ۶ نفر با ضرب گلوله کلاشینکف جان خود را از دست دادند.

دادستان عمومی و انقلاب دلفان از شناسایی قاتل پس از یک ساعت از وقوع قتل خبر و ادامه داد: بنا به گواهی همسایه‌ها و همچنین دیگر برادران مقتول، قاتل که برادر مقتول بود پس از تحقیقات انجام شده شناسایی و دستگیر شد.

زیرک با بیان اینکه قاتل انگیزه خود از قتل برادر و اعضای خانواده‌اش را اختلاف مالی عنوان کرده است، افزود: قاتل به جرم خود اقرار کرده و هم اکنون در بازداشت است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 20
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۰۹:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۴
    16 1
    اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج
    • IR ۱۲:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۴
      3 0
      در شهر ما اتفاق افتاده.قضیه سر تقسیم زمین و ساختمان بوده و از ۳ روز قبل حادثه درگیری داشتن
    • عدل علی IR ۱۵:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۴
      4 1
      از وقتی افغانها حجوم اوردن تو ایران قتل و تجاوز و سرقت و بیکاری خیلی بیشتر شده.از اون طرف هم حقابه مون رو نمیدن. من نمیدونم مسئولین چرا اتباع غیر مجاز رو اخراج نمیکنند؟
    • FI ۰۸:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۵
      0 0
      در پاسخ به عدل علی. آمار جرم و جنایت هیچ گروه مهاجری در دنیا به اندازه افغانی ها بالا نیست. اینا برای همین قتل و تجاوز و سرقت آمدند. خدا آن هایی که خواب برادری و سودبری از افغانی ها را می بینند از خواب بیدار کند.
  • Roja IR ۰۹:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۴
    18 1
    در سال جدید قتل ها به قدری زیاد شده که فقط شنیدن اخبار مربوط قتل کافیه باعث افسردگی و دلمردگی شود، قتل ۴نفردرشهریار اوایل خرداد، قتل عام ۱۰نفر در رفسنجان ، قتل شوهر ودختروپسرتوسط زن خانواده، و ایضاً قتل این ۶ نفر؟!! تازه اینها مواردی هست که در اخبار سایتها خواندم!!! در این ورطهٔ بی اخلاقی و شلم شوربای مضیقهٔ اقتصادی ، ما داریم به کجا میریم؟!! ای جامعه شناسان! ای روانشناسان! ای قانونگذاران مجلس! ای دادگاه! ای پاسگاه! ای همه کسانی که دستی بر آتش دارید، یک نظری اندیشه ای فکری راه حلی ؟! مثلاً ما یه مملکت شیعهٔ دوازده امامیِ انقلابیِ جنگ دیدهٔ فداکنندهٔ جان برای همدیگر هستیم. تازه اخبار قتل‌های چندنفره یا قتل های تهران بازتاب داره؟!! در همین شهر خودمان وقتی قتلی اتفاق می‌افته ، تمامی سایتهای خبرگزاری ها رو شخم میزنم ، هیچ خبری در مورد اون پیدا نمیکنم، مثلاًهمین یکماه پیش در نزدیکی های محل زندگیم ، طرف رو در خونه اش با سلاح گرم کشتن، ولی هیچ خبرگزاری حتی استانی و حتی شهرستانی هیچ چیزی ننوشته بود؟؟!!
    • TR ۱۲:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۴
      8 4
      مورد رفسنجان کار برادران جون جونی افغان بود. در بقیه مواردی که اعلام شد و نشد هم دقیقا هیچوقت عاملین با اسم و تابعیت مشخص نشدند. امنیتی هم که جناب نظام پزش رو میداد دیگه نداریم. چی وارد کردی ارزشی تروریسم؟!
    • IR ۱۴:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۴
      4 5
      تو ای که نوشتی ارزشی تروریسم برو همون آمریکا تا یه بچه مدرسه ای همتون رو ببنده به رگبار ! تا پلیس نژاد پرست آمریکا زیر زانو خفت کنه برو پیش همون جنایتکارا و هفت تیر کشا .اونجا امنیت داره.
    • IR ۱۴:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۴
      4 4
      تو ای که نوشتی ارزشی تروریسم برو همون آمریکا تا یه بچه مدرسه ای همتون رو ببنده به رگبار ! تا پلیس نژاد پرست آمریکا زیر زانو خفت کنه برو پیش همون جنایتکارا و هفت تیر کشا .اونجا امنیت داره.
    • هاشمی IR ۱۵:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۴
      2 0
      بی دادگاه
    • IR ۱۶:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۴
      2 4
      روجا ! تلاش برای مهاجر پناهنده آزاری مسری است روزی که مردم در آلبانی أمدند طرفتون میفهمی چی میگم
  • ایرانی IR ۱۰:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۴
    19 1
    متاسفانه وقتی اختلاف مالی پیش میاد دادگاه انقدر رسیدگی را کش میده تا صبر طرف لبریز بشه و از رو عصبانیت حرکتی کنه که نمیشه دیگه جمعش کرد
    • IR ۱۱:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۴
      3 0
      کسی پول منو بخوره، منم همین کار رو میکنم، دادگاه رفتن بیهوده ست
    • IR ۱۱:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۴
      1 1
      اسکلی یا خودت به اسکلی زدی ؟! تو بگو 4000 میلیارد بگلو 100 ترلیون ارزشش داره ؟
  • IR ۱۱:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۴
    1 0
    3000 میلیارد تومن ارزشش داره ادم خانودش بکشه ؟! رقم پول بنویسید ببینم جقدر طرف یابو
  • حسين IR ۱۱:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۴
    2 0
    در اين اختلافات مالى قوه قضائيه وشخص رئيس آن مسئول شرعى وقانونى مىباشد و در پيشگاه الهى روزى نيست كه من وامثال من آنها وخانوده شان را نوازش ندهيم لعنت خدا بر كسانى كه رشوه گرفته وحقانيت را ناديده مى گيرند لعنت خدا بر كسانى كه قلما ، قدما، و مالا و آگاهانه آنها را يارى مى دهند لعنت خدا بر كسى كه. بتواند ونكند ويا حق الناس را ناديده. بگيرد
  • IR ۱۱:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۴
    0 2
    روحانیون باید برای تحکیم اعتقادات دینی مردم فکری بکنند،ماشااله کمی روحانی نداریم چرا تبلیغ دین را کنار گذاشته و به پستها و شغلهای اجرایی چسبیده اند، سیل تهاجم فرهنگی باورهای دینی را سست کرده و حتی از بین برده، علما باید روستا به روستا و کوچه به کوچه راه افتاده و دین وایمان و معاد و اخلاق را یاد آوری کنند،یعنی کلاس تشکیل بدهند و به کسانی که در کلاس شرکت میکنند مبلغی پرداخت شود.
  • ﻣﺠﺘﺒﻲ IR ۱۴:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۴
    3 0
    ﺧﻴﻠﻲ ﻫﺎ ﻫﻤﻴﻦ ﻣﺸﻜﻞ ﺩاﺭﻥ ﺩاﺩﮔﺎﻩ ﻭاﻗﻌﺎ ﺧﻴﻠﻲ ﻛﺶ ﻣﻴﺪﻩ ﻭاﻗﻌﺎ ﻣﻌﻠﻮﻡ ﻫﺴﺖ ﻃﺮﻑ ﺑﺎ ﺯﺩﻩ ﺑﻨﺪ و ﺩﺭﻭﻍ ﻛﻠﻚ اﻣﻮاﻝ ﻃﺮﻑ ﻣﻘﺎﺑﻞ ﻛﺸﻴﺪﻩ ﺑﺎﻻ ﻭﻟﻲ ﺑﺎﺯﻫﻢ ﺩاﺩﮔﺎﻩ اﻧﻘﺪﺭ ﺭﻭاﻝ ﭘﺮﻭﻧﺪﻩ ﺭا ﻃﻮﻝ ﻣﻴﺪﻩ ﻛﻪ ﺩﻳﮕﻪ اﻭﻥ اﺗﻔﺎﻕ ﻧﺎﮔﻮاﺭ ﻣﻴﻔﺘﻪ
  • IR ۱۷:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۴
    1 0
    ما باید مثل ۱۱۰ پلیس قضایی داشته باشیم ودر سریعترین زمان مسائلی را که شفاف وواضح هستش را سریع حل کنن.متاسفانه بعضی از قاضی ها پرونده ها را خوب مطالعه نمیکنن ورای میدن ومهمتر از همه وجود بعضی آدمهای فاسد را قوه قضاییه هستش که فقط با رشوه وپول کار میکنن
    • خاتم IR ۲۱:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۴
      0 0
      درود بر شرفت با این بینش وطرح عالی که دادی حق نگهدارت
  • GB ۲۲:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۴
    0 0
    خدایا به خودت پناه می بریم ازشرچنین آنسان نماهایی! واقعا به خاطرمادیات بی ارزش این دنیای فانی وحرص وطمع مال دنیا،چطور انسان هارا به حیوان تبدیل می کند که چنین پا روی تمامی ارزش های انسانی بگذارد وحتی لحظه ای به عاقبت این جنایت فجیع فکرنکند واقعاباعث تاسفه وغم انگیزه الان به چی رسیدی مفلوک!؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس