کد خبر 1411348
تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۰
گزینه‌های قهرمانی در جام جهانی از نگاه لیپی

سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایتالیا از سه تیمی که بیشترین شانس را برای قهرمانی در جام جهانی ۲۰۲۲ دارند سخن به میان آورد.

به گزارش مشرق و به نقل از اسپورت، تا آغاز جام جهانی ۲۰۲۲ قطر کمتر از سه ماه دیگر باقی مانده است. مارچلو لیپی یکی از مربیانی است که توانسته قهرمانی در جام جهانی را با تیم ملی فوتبال ایتالیا تجربه کند.

لیپی بعد از هدایت تیم ملی فوتبال چین در سال ۲۰۱۹ از دنیای فوتبال خداحافظی و اعلام بازنشستگی کرد. او یکی از پرافتخارترین و بهترین مربیان تاریخ فوتبال ایتالیا است که سابقه حضور در اینتر و یوونتوس را هم در کارنامه دارد.

او درباره این سوال که چه تیم‌هایی بیشترین شانس را برای قهرمانی در جام جهانی قطر دارند، اینگونه پاسخ داد: من برزیل را شانس اصلی قهرمانی در جام جهانی ۲۰۲۲ می دانم چرا که در ترکیب برزیل بازیکنان بااستعداد زیادی حضور دارند. برزیل با حضور ستاره ای مثل نیمار یک تیم کامل است. برزیل همواره از شانس های اصلی قهرمانی در جام جهانی است. این تیم معمولا به مراحل پایانی راه پیدا می‌کند و توانسته ۵ بار قهرمانی در این رقابت بزرگ را تجربه کند.

لیپی ادامه داد: بعد از برزیل نوبت به فرانسه می‌رسد که از شانس های اصلی قهرمانی است. فرانسه بازیکنان بسیار خوبی در اختیار دارد و این شانس را دارد که در قطر از عنوان قهرمانی خود دفاع کند. باید از تیم ملی فوتبال آلمان هم سخن به میان آورد که بعد از برزیل و فرانسه گزینه اصلی قهرمانی است.آلمان ها باوجود آنکه در جام جهانی ۲۰۱۸ خیلی زود حذف شدند اما به نظرم در جام جهانی پیش رو شرایط متفاوتی خواهند داشت.

این مربی ۷۴ ساله شرایط میزبانی قطر برای جام جهانی ۲۰۲۲ را ستود و گفت: قطر ورزشگاه های بسیار زیبایی دارد. به نظرم که شرایط میزبانی در این کشور بسیار خوب است و می تواند میزبانی شایسته برای این رقابت بزرگ باشد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس