نکیسا: پرسپولیس در مرحله گذار است/ آل‌کثیر برگردد خط حمله «خط آتش» می‌شود

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس به روند حرکتی سرخ‌پوشان در دو هفته ابتدایی لیگ برتر و نتایجی که کسب شده واکنش نشان داد.

به گزارش مشرق، نیما نکیسا در خصوص شرایط تیم پرسپولیس پس از دو تساوی متوالی در لیگ برتر اظهار داشت: الان شرایط به گونه‌ای است که نگاه خیلی‌ها به وضعیت پرسپولیس منفی است اما من نظر متفاوتی دارم و نگاه من به پرسپولیس مثبت است. درست است که در دو بازی متوالی پرسپولیس گل نزده اما به این مسئله نگاه کنید که دو بازی هم گل نخورده است. وقتی تیمی مقابل خط حمله قدرتمند فولاد گل نمی‌خورد این یعنی کار دفاعی آن تیم خوب است و این موضوع جای تبریک دارد. تساوی مقابل ذوب‌آهن در اصفهان هم نتیجه بدی نبود چرا که این تیم کادر فنی باهوش و بازیکنان خیلی خوبی دارد. شرایط لیگ امسال به گونه‌ای است که تیم‌ها راحت امتیاز نمی‌دهند و به نظرم برای بررسی شرایط لیگ امسال باید 2-3 هفته دیگر صبر کرد. 

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در مورد انتقادهایی که به نتایج پرسپولیس در این دو هفته صورت گرفته است و اینکه منتقدین اعتقاد دارند تیمی که می‌خواهد قهرمان شود باید همان هفته اول نتیجه بگیرد، ادامه داد: من با منتقدان موافقم اما این مسئله به صورت مطلق نیست. خیلی از مواقع پیش آمده که تیمی که قهرمان نیم‌فصل شده در پایان فصل قهرمان نشده است. امسال تیم‌هایی مثل سپاهان، استقلال، فولاد، مس کرمان، پرسپولیس و ... حرف‌های زیادی برای گفتن دارند. لیگ ما چند سالی است که به سمت بهتر شدن می‌رود و از دو قطبی بودن درآمده است. الان تیم‌ها خیلی حرفه‌ای یارگیری می‌کنند و تمرینات روز دنیا را انجام می‌دهند. درباره پرسپولیس هم باید بگویم که این تیم شخصیت قهرمانی دارد اما هر تیمی که مقابل سرخ‌پوشان حاضر می‌شود با انگیزه چند برابری به زمین می‌آید. 

آل‌کثیر برگردد خط حمله «خط آتش» می‌شود

نکیسا در خصوص دیدار این هفته پرسپولیس مقابل آلومینیوم در اراک تصریح کرد:‌ دوست و برادر عزیزم مهدی رحمتی بعد از سال‌ها  افتخارآفرینی حالا در قامت مربیگری هم نتایج خوبی گرفته است و پرسپولیس کار سختی مقابل این تیم دارد اما اگر قرار است مدعی باشد باید این بازی را ببرد. پرسپولیس در دوران گذار به سر می‌برد و باید با تلاش زیاد مقابل آلومینیوم بازی کند چرا که این تیم دونده و جاندار است. شک ندارم بازی روز جمعه بسیار زیبا خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

پیام دیاباته برای هواداران پرسپولیس

این پیشکسوت فوتبال در مورد بازیکنان جذب شده پرسپولیس نیز گفت: برخی از بازیکنان سابقه پوشیدن پیراهن را دارند و برخی دیگر هم آنقدر لیاقت داشته‌اند که به این تیم آمده‌اند. الان برای قضاوت کردن در خصوص بازیکنان زود است و باید به آنها فرصت بدهیم تا بیشتر جا بیفتند.

وی در پاسخ به این سؤال که از نظر شما با وجود دو هفته‌ای که گذشته چه تیم‌هایی می‌توانند مدعی قهرمانی باشند، اظهار داشت:‌ هر کسی پاسخ این سؤال را بدهد کار عجولانه‌ای انجام داده است. هنوز دو هفته از لیگ گذشته اما پاسخ من به این سؤال همان تیم‌هایی که به روند خوب آنها اشاره کردم، است.

نکیسا درباره جذب مهاجمان خارجی به پرسپولیس و اینکه روند حضور آنها در این تیم را چطور ارزیابی می‌کنید، عنوان کرد: آوردن مهاجم خوب است اما حتماً نباید مهاجم خارجی آورد. ما مهاجمان خوبی در داخل کشور داریم. مثلاً اگر به آقای گل سال‌های اخیر لیگ دسته اول نگاه کنیم بین آنها مهاجمان خوبی پیدا می‌شود که می‌توانند به پرسپولیس کمک کنند. من با عیسی آل‌کثیر کار کردم و می‌دانم که او چه توانایی‌های زیادی دارد با برگشتن او به پرسپولیس خط حمله این تیم تبدیل به خط آتش می‌شود اما تا وقتی که عیسی به پرسپولیس برنگشته باید یک مهاجم خوب جذب کرد. 

آل‌کثیر برگردد خط حمله «خط آتش» می‌شود

وی در پاسخ به این سؤال که در گذشته مهاجمان بزرگی مثل فرشاد پیوس، صمد مرفاوی، ناصر محمدخانی، علی دایی، محسن گروسی، رضا صاحبی، عبدالجلیل گل‌چشمه و ... در فوتبال ایران حضور داشتند اما به نظر می‌رسد در سال‌های اخیر با فقر مهاجم روبه‌رو شده‌ایم، تصریح کرد: به نظر من ما فقر مهاجم نداریم. همانطور که گفتم هم در لیگ برتر و هم در لیگ دسته اول مهاجمان خوبی بازی می‌کنند اما باید به آنها زمان داد تا ثمره حضور آنها را ببینیم. متأسفانه مدیران ما یا از سوی هیأت مدیره و یا هواداران تحت فشار هستند و این مسئله باعث می‌شود که سراغ بازیکنان ایرانی نروند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • رضا IR ۱۱:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۲
    0 0
    نکشیدمان با این خط حمله آتشین!!!
    • مرصاد IR ۰۹:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۳
      0 0
      بزودی میکشیم. بدون وحید و عیسی هم این تیم مچ شمارو میخوابونه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس