کد خبر 1411000
تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۴
واکنش کلوپ به ضعیف‌ترین شروع لیورپول

سرمربی لیورپول بعد از شکست برابر یونایتد اعتراف کرد که دوست ندارد تیمش را در این وضعیت ببیند.

به گزارش مشرق و به نقل از بی ساکر، بدترین شروع یک دهه اخیر لیورپول در لیگ برتر باعث شد که قرمزها ۵ امتیاز از منچسترسیتی مدافع عنوان قهرمانی و ۷ امتیاز از آرسنال صدرنشین عقب باشند. بحران مصدومیت اوایل فصل باعث شد تیاگو آلکانتارا، نبی کیتا، ابراهیم کوناته، جوئل ماتیپ و دیگو جوتا از جمله افرادی باشند که برای دیدار با یونایتد در دسترس نباشند.

یورگن کلوپ بعد از شکست تیمش در دیدار با منچستریونایتد که باعث شد لیورپول در رده شانزدهم جدول رده بندی قرار گیرد گفت: واضح است که دوست نداریم چنین شرایطی را ببینیم. دو امتیاز از ۹، شروعی نیست که ما می‌خواستیم. صحبت کردن در مورد این شرایط در رختکن آسان است اما باید با واقعیت روبرو شویم. ما نمی توانیم به گل خوردن ادامه دهیم. آنها امروز بهتر از ما شروع کردند. این روند باید تغییر کند. من نگران وضعیت تیم خودم هستم. ما اکنون برای بازی با بورنموث و نیوکاسل آماده می شویم. از نتیجه خیلی ناامید شدم، همین. این دقیقا همان بازی‌ای بود که یونایتد می‌خواست. می‌توانیم بگوییم که این تقصیر ماست. آنها به دیرک دروازه زدند و سپس گل را به ثمر رساندند، سپس ما کم و بیش بازی را در اختیار گرفتیم ولی خوب نبودیم.

او در ادامه گفت: وقتی گلمان را به ثمر رساندیم که فکر می کنم کاملا مستحق آن بودیم به خودمان آمدیم. دخیا توپ‌های فوق‌العاده‌ای را مهار کرد. ما ۲ بر یک باختیم و باید بگویم تیم حریف بهتر از ما بازی کرد.

لیورپول در  دیدار با یونایتد ۷۰ درصد مالکیت توپ را در اختیار داشت، شوت‌های بیشتری به سمت دروازه زد و کرنرهای بیشتری نسبت به یونایتد به دست آورد اما در زدن ضربات نهایی دقت خوبی نداشتند. کلوپ اضافه کرد: ما باید این بازی را می بردیم، می دانم که مسخره به نظر می رسد اما من آن را اینگونه دیدم.

به این ترتیب یونایتد از قعر جدول فاصله گرفت و اولین برد خود را در این فصل به دست آورد ولی شروع بسیار ضعیف لیورپول در این فصل ادامه یافت و این تیم با ۲ امتیاز از ۳ بازی در بین تیم‌های قعرنشین است. این در حالی است که  اریک تن هاخ سرمربی یونایتد تصمیم به نیمکت نشینی کریستیانو رونالدو و هری مگوایر در این دیدار کرد. البته رونالدو در دقیقه ۸۶ به جای مارکوس راشفورد به زمین بازی آمد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۱
    0 1
    از ادبیات این مربی باید درس بگیریم . برای توجیه باخت ، زمین و زمان و داور و دست های پشت پرده و غیره را عنوان نکرده است بلکه اشکالات را در خودشان و نحوه بازی کردنشان می داند و حتی اسم بازیکن خاصی را هم نمی برد و علیرغم اینکه عنوان می کند که باید این بازی را می بردیم ( آمار بازی هم این حرف را تایید می کند ) ولی برد تیم مقابل را بی ارزش ( حاصل اتفاقات یا اشتباه بچگانه باریکنان خودی و ... ) نمی کند و می گوید « تیم حریف بهتر از ما بازی کرد » %
  • ناشناس IR ۲۱:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۱
    0 0
    لطفا جو گیر نشوید همه جور ادبیات ما از اینها دیدیم. بالاشون رو دیدیم پایینشون رو هم دیدیم. جو گیری ممنوع . اینها سرلوحه ما نیستند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس