کد خبر 1410874
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۵
بازدید سخنگوی قوه قضائیه از وضعیت دریاچه ارومیه

عصر روز دوشنبه دکتر ستایشی سخنگوی قوه قضائیه در حاشیه سفر به آذربایجان‌غربی از وضعیت دریاچه ارومیه بازدید کرد.

به گزارش مشرق به نقل از روابط عمومی دادگستری آذربایجان‌غربی ستایشی سهنگوی قوه قضائیه عصر روز دوشنبه در حاشیه سفر به آذربایجان‌غربی از وضعیت دریاچه ارومیه بازدید کرد.

در این بازدید که عتباتی رئیس کل دادگستری استان، مجیدی دادستان مرکز استان، حاتمی رئیس حفاظت و اطلاعات دادگستری استان و جمعی از مسئولان وی را همراهی می کردند ضمن بررسی میدانی وضعیت دریاچه ارومیه، از وضع موجود ابراز ناراحتی نمود و خواستار ورود ریاست کل دادگستری و دادستان مرکز استان برای بررسی ترک فعل های صورت گرفته در انجام مصوبات ستاد احیای دریاچه ارومیه شد.

سخنگوی قوه قضائیه همچنین با بیان اینکه مردم ولی نعمت ما هستند به مسئولین استانی پیشنهاد داد به منظور ایجاد فضای مناسب و ایجاد امکانات رفاهی برای گردشگران و خانواده ها آنها طرحی را در شورای برنامه ریزی استان مطرح و مصوب نمایند تا امکانات مناسب رفاهی برای بازدید کنندگان از دریاچه ارومیه فراهم گردد.

عتباتی رئیس کل دادگستری استان نیز در خصوص پیگیری ترک فعل های انجام شده در مورد اجرای مصوبات ستاد احیای دریاچه ارومیه گفت که با دستور صادره دادستانی مرکز استان، بازرسی کل از ماه گذشته به موضوع ورود و گزارش مفصل و تکمیلی هم در حوزه ترک فعل ها و هم در حوزه اجرای مصوبات و هم مجموعه هایی که در این امر موثر بودند که موضوع در دست پیگیری و اقدامات قضایی لازم در دست انجام می باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۳۱
    4 0
    همون در حد سر زدن باقی میمونه
  • IR ۲۲:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۳۱
    4 0
    بازدید های بی ثمر مسئولین

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس