کد خبر 1410650
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۶
پرواز‌های ترکیه به ایران تعلیق نشده است

رییس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی ایران، گفت: سفر هوایی بین ایران و ترکیه برقرار است و پروازی در این مسیر تعلیق نشده است.

به گزارش مشرق، حرمت‌الله رفیعی  رییس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی ایران به دنبال انتشار خبر تعلیق پروازهای ترکیه به ایران و افغانستان به دنبال گسترش ویروس کرونا در برخی رسانه‌ها گفت: بیانیۀ وزارت حمل و نقل ترکیه درباره تعلیق پروازها به خاطر کرونا مربوط به دو سال پیش (۲۰۲۰ میلادی) بوده و بر اساس پیگیری‌هایی که از سازمان هواپیمایی کشوری و همچنین شرکت‌های هواپیمایی ترکیه که شامگاه یکشنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ انجام شده است، هیچ دستوری برای تعلیق پروازها در این مسیر صادر نشده و سفرهای هوایی بین دو کشور بدون وقفه در جریان است.

وی افزود: تورهای گردشگری بین ایران و ترکیه بدون اختلال جریان دارد.

جواد صالحی ـ مدیرکل دفتر ارتباطات و اطلاع رسانی شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) ـ نیز تعلیق پروازهای ترکیه به ایران را تکذیب کرد و در گفت‌وگو با رسانه‌های دیگر تایید کرد که تمام پروازهای ترکیه به ایران برقرار است و تعلیق پرواز در این مسیر به دلیل شیوع کرونا صحت ندارد.

ترکیه یکی از پرترافیک‌ترین مسیرهای هوایی بین‌المللی ایران به شمار می‌آید. همچنین بسیاری از گردشگران خارجی از این مسیر هوایی برای سفر به ایران استفاده می‌کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 1
  • DE ۱۸:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۳۱
    2 2
    عوارض خروج باید خیلی بیشتر بشه تا اینهمه مردم خارج نروند و ارز مملکت رو خارج نکنند . از تهران و چندشهر دیگر روزی ۳۰ تا پرواز به استانبول داریم . اگر صدهزارتومن بره رو عوارض خروج به این مسافرین هیچ فشاری نمیاد .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس