جزئیات جلسه مشترک قوای مجریه و قوه قضائیه از زبان سخنگوی دولت

سخنگوی دولت جزئیات جلسه مشترک هیئت دولت و مسئولان عالی قضایی را تشریح کرد.

به گزارش مشرق، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت در تشریح نشست مشترک امروز هیئت دولت و مسئولان عالی قضایی اظهار داشت: در امتداد جلسات همکاری که بین قوای سه گانه برگزار می‌شود و تعامل‌های دو سویه و سه جانبه‌ای که بین قوای مختلف وجود دارد، در آستانه هفته دولت جلسه‌ای به منظور هماهنگی میان قوه قضائیه و مجریه برگزار شد.

وی با بیان اینکه در این جلسه مقامات هر دو قوه به نکات همکاری‌های مشترک اشاره کردند، افزود: همکاری‌هایی که این دو قوه در حوزه پیشگیری و فساد می‌توانند با ایجاد شفافیت و توسعه دولت الکترونیک داشته باشند، مورد بررسی قرار گرفت.

سخنگو دولت خاطر نشان کرد: مقامات عالی قضایی در ادامه این جلسه از عملکرد دولت در حوزه سیاست خارجی، سفرهای استانی و اقدامات مردمی دولت تقدیر و تشکر کردند.

بهادری جهرمی تصریح کرد: مسائل حوزه منابع انسانی، اداری، مالی، اصلاح بودجه جهت بهینه کردن هزینه ها، مصارف بودجه و حمایت حداکثری از کارکنان قوای مختلف کشوری از محورهای اساسی این جلسه بود.

سخنگوی دولت بیان کرد: مقامات قوه مجریه گزارشی از روند پیشرفت امور در دستگاه‌های اجرایی و حوزه‌های مشترک مثل امور مالیاتی و اموال تملیکی میان دو قوه ارائه کردند که در این جلسه بررسی شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۰:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۳۱
    1 0
    آخه تا حالا چه فايده ای‌ داشته اين جلسات؟؟؟ شعار ندين ،عمل کنيد
    • IR ۲۰:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۳۱
      0 0
      عمل کردن که توی اسرائیلی سوختی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس