دستگیری ۴ متهم آدم ربایی و رهایی گروگان در مازندران

رئیس پلیس آگاهی استان مازندران از دستگیری چهار متهم به آدم ربایی و رهایی گروگان در شهرستان قائم شهر در عملیات ضربتی پلیس در محور هراز خبر داد.

به گزارش مشرق، سرهنگ علی قیصری گفت: در پی وقوع یک فقره آدم ربایی در شهرستان قائم شهر، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان و کارشناسان پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی دریافتند، ربایندگان در ارتباطات تلفنی با خانواده گروگان، تقاضای مبالغ هنگفتی وجه نقد در قالب رمز ارز از خانواده دارند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی مازندران، تصریح کرد: با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی، کارآگاهان پلیس آگاهی موفق شدند، رابط اصلی و شخصی که در نقل و انتقال وجه دیجیتال فعالیت داشته را شناسایی و در عملیاتی ضربتی دستگیر کنند.

سرهنگ قیصری با بیان اینکه ربایندگان که خود را در تور عملیاتی پلیس آگاهی استان گرفتار دیدند پس از رهایی گروگان با یک دستگاه خودرو قصد فرار و خروج از استان و کشور را داشتند که با اشراف اطلاعاتی پلیس در محور هراز شناسایی و در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه خودروی آنان متوقف و هر چهار متهم به آدم ربایی دستگیر شدند.

وی اظهار داشت: متهمان که دارای سوابق متعدد کیفری هستند، پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • CN ۰۹:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۳۱
    0 0
    متهمان که سوابق مختلف کیفری دارند باید همیشه در زندان باشند، قمه کشها، چاقوکشها، دزدان، زورگیرها، خفت گبرها همه با چندین بار و حتی ده ها بار سابقه کیفری باید در زندانی در یکی از جزایر خلیج فارس یا دریای عمان باشند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس