کد خبر 1410421
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۵
دلخوری گل‌محمدی از ستاره پرسپولیس/ چرا این بازیکن بازی نمی‌کند؟

پرسپولیس در حالی برابر تیم های ذوب آهن و فولاد به تساوی بدون گل رضایت داده است که یحیی گل محمدی حتی یک دقیقه هم از سیامک نعمتی استفاده نکرده است.

به گزارش مشرق، ستاره تیم برانکو در دو هفته گذشته لیگ برتر به یک نیمکت نشین مطلق در تیم پرسپولیس تبدیل شده است!

پرسپولیس در حالی برابر تیم های ذوب آهن و فولاد به تساوی بدون گل رضایت داده است که یحیی گل محمدی حتی یک دقیقه هم از سیامک نعمتی استفاده نکرده است! این درحالی است که سرمربی پرسپولیس از محمد عمری جوان به عنوان بازیکن تعویضی استفاده می کند اما به سیامک نعمتی حتی به عنوان ذخیره میدان نمی‌دهد! چرا؟

شاید گل محمدی از سیامک نعمتی بابت حرفی یا رفتاری دلخور شده باشد چرا که او زمانی بازیکن محبوب سرمربی پرسپولیس بود و با اصرار یحیی قراردادش تمدید شد. حالا شاید هر دو از این تمدید پشیمان شده باشند!

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۷:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۳۰
    5 0
    این چجور خبریه. یه بازیکن از یه مصدومیت سخت و عمل سنگین تازه به تیم اضافه شده. بعد میگین چون ازش استفاده نکرده لابد یه کدورتی هم در میون هست و یه جایی از همدیگه ناراحتن. یعنی استدلالتون توی حلقم. بعد همین شاید و احتمال رو توی تیتر یه موضوع قطعی بیان میکنید. دلخوری یحیی از ستاره تیم. به خدا بعضی اوقات مثل روزنامه های زرد رفتار میکنید. مثلا شما یه رسانه ارزشی هستید و اینجور رفتارها که هم غیر حرفه ایه هم غیر اخلاقی از شماها بعیده به خدا.
    • IR ۱۸:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۳۰
      0 1
      کی
  • آرارات IR ۰۲:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۳۱
    0 0
    آقا یحیی دیگه قهر و آشتی راه ننداز و بزاز بازیکن با خیال راحت و با انگیزه بازی کنه! سیامک تو پست هافبک راست خیلی خوبه و در کنار عالیشاه ترابی سروش و صادقی میتونه بهترین عملکردو داشته باشه!
  • IR ۰۸:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۳۱
    0 0
    چرا چرت می نویسسن ؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس