کد خبر 1410416
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۴
ترکیه

نیروهای مورد حمایت ترکیه مناطقی در ریف رقه را هدف حملات توپخانه‌ای سنگین قرار دادند و خسارات زیادی به این مناطق وارد شد.

به گزارش مشرق، گروه‌های تروریستی مورد حمایت ترکیه بار دیگر مناطق امن در دو منطقه تل‌أبیض و عین‌عیسی در ریف شمالی رقه را بمباران کرد.

منابع محلی به خبرگزاری «سانا» گفتند، در این حمله توپخانه‌ای سنگین مزدوران ترکیه، خسارات‌های مادی به برخی منازل و زیرساخت‌ها وارد شد.

این منابع افزودند، ترکیه و مزدوران آن اخیرا به حملات خود به این مناطق با هدف مجبور کردن اهالی به ترک منازل و باز شدن دست گروه‌های تروریستی برای تسلط بر این منازل و محصولات زراعی مردم، افزایش داده‌اند؛ همان کاری که در بسیاری از مناطق حسکه، الرقه و دیرالزور انجام شده است.

در پی حمله شانزدهم ماه جاری نیروهای وابسته به ترکیه به مناطق مسکونی در صیدا، اطراف مسیر بین‌المللی «ام 4» و ریف تل‌ابیض، تعدادی غیرنظامی سوری کشته یا زخمی شدند.

کشته شدن نیروی امنیتی سوری در درعا

سانا در خبر دیگری اعلام کرد،در پی انفجار تاکسی بمب‌گذاری شده در نزدیکی میدان «الصناعه» در شهر «درعا» یک نیروی امنیت داخلی سوریه کشته شد.

بر اساس این گزارش، بمب مذکور که افراد ناشناس به این خودرو چسپانده بودند در ساعت ده صبح به وقت محلی منفجر شد و خودرو به صورت کامل سوخت.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۷:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۳۰
    2 8
    ترکیه فقط زبانِ اسلحه سردار قاآنی رو میفهمه
  • IR ۲۲:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۳۰
    0 5
    اردوغان ترکیه را بدبخت می کند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس