کد خبر 1409977
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۳

همانطور که می دانید داشتن جایگاه بهتر در میان میلیون ها سایت، در وهله اول به سئوی حرفه ای بستگی دارد. بهبود رتبه سایت در گوگل، به فروش و دیده شدن بیشتر شما کمک شایانی می کند. اگر شما نیز دنبال آشنایی با سئو و بهبود رتبه سایت خود در گوگل هستید، با این مقاله که توسط «پلتفرم حافظ» نگارش شده، همراه باشید.

دانش سئو پر از نکته ها و فعالیت هایی است که در کنار یکدیگر عملیات تخصصی بهبود رنکینگ را منجر می شوند و به مرور زمان بر روی هوش مصنوعی گوگل و سایر موتور های جستجو اثر گذاری می کند، موتورهای جستجو نیز همواره در حال آپدیت کردن و بروزرسانی الگوریتم های خود هستند که کار را برای سئو کارها و صاحبین وبسایت دشوارتر می کند. سعی ما نیز برای نوشتن این مقالات در پلتفرم حافظ  روشن تر کردن ادامه مسیر موفقیت برای شما می باشد.

سئوی حرفه ای سایت (SEO)

بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) فرآیند بهبود کیفیت و کمیت ترافیک وب سایت یا یک صفحه وب از موتورهای جستجو است. سئو ترافیک بدون پرداخت را هدف قرار می دهد تا ترافیک مستقیم یا ترافیک پولی.

سئو مخفف عبارت «بهینه سازی موتور جستجو» است، که فرآیند دریافت ترافیک از نتایج جستجوی رایگان، ارگانیک، سرمقاله یا طبیعی در موتورهای جستجو است. هدف آن بهبود موقعیت وب سایت شما در صفحات نتایج جستجو است. به یاد داشته باشید، هر چه وب سایت بالاتر باشد، افراد بیشتری آن را خواهند دید.

طراحی سایت و SEO موفق، به کوله باری از مهارت، تجربه و دانش فنی وابسته است و با وجود اینکه هر کسب و کاری به یک سایت نیاز دارد؛ آنچه مهم هست، اثربخش و اثرگذار بودن سایت در برندینگ و معرفی کسب و کار به مخاطبین است.

یکی از مراحل مهم در برندینگ و رشد یک وبسایت، سئو است که منجر به دیده شدن سایت به صورت هدفمند توسط مخاطبین می شود. در این مقاله قصد داریم شما را با ویژگی ها و معیارهای سنجش سئوی سایت حرفه ای آشنا کنیم تا بتوانید با دید منطقی و واقع بینانه به مساله سئو و بهبود رتبه سایت خود در گوگل نگاه کنید.

سئوی حرفه ای سایت پلتفرم حافظ

سرویس سئو و تولیدمحتوای حرفه ای، شامل نگارش و انتشار مقاله یونیک به صورت تخصصی، نصب و کانفیگ افزونه های اختصاصی سئو، آنالیز و تعریف کلمات کلیدی و متا، بک لینک، لینک سازی داخلی، تعریف صفحات شاخص، رپورتاژهای حرفه ای در سایت های پربازدید با اعتبار بالا، افزایش ورودی گوگل + ارائه گزارشات ماهانه از عملکرد و وضعیت سئو می باشد.

اگر دوست دارید تا سایت تان، رنک و جایگاه بهتری در گوگل داشته باشد، لازم است فرق بین یک سئوکار معمولی و سئوکار حرفه ای را بدانید و مطمئن شوید در ازای مبلغی که پرداخت می کنید، چه خدماتی در زمینه سئو دریافت می کنید.

سئوی داخلی سایت

تا زمانی که سایت با ساختار و عملکرد فنی اصولی و حرفه ای ندارید، در صورت بهترین تبلیغات و رسیدن به رتبه های برتر گوگل، موفقیتی کسب نخواهید کرد. چرا که نتیجه سئو، بازدیدهای واقعی افراد از سایت شما هست و درصورتی که سایت تان از کیفیت لازم برخوردار نباشد، عملا بازدیدکننده نیز از سایت شما خارج خواهد شد.

سئوی حرفه ای؛ همه چیز درباره بهبود رتبه سایت در گوگل

خرید بک لینک؛ موثر یا مخرب؟

بک لینک یا لینک سازی خارجی، به مجموعه لینک هایی گفته می شود که سایر سایت ها، با یک سری عبارات یا کلمات کلیدی به سایت هدف لینک می دهند (مثال: در یک مقاله از یک سایت پربازدید با کلمه «لباس» به سایت شما لینک داده شده است).

درصورتی که بک لینک های ایجاد شده، موقتی (مثلا 3 ماهه) باشند و پس از مدتی حذف شوند، نه تنها به سئوی سایت شما کمکی نمی کند، بلکه از اعتبار سئوی سایت شما نیز می کاهد. همچنین درصورتی که سایت های لینک دهنده، خودشان از اعتبار و قدرت دامنه کمتری برخوردار باشند عملا نتیجه مثبتی از بک لینک های ایجاد شده دریافت نمی شود.

تاثیر رپورتاژ در سایت های پربازدید

یکی دیگر از کارهایی که به شدت در سئوی اصولی موثر هست، ایجاد رپورتاژ آگهی در سایت های پربازدید می باشد. نگارش یک مقاله و انتشار آن در سایت های پربازدید علاوه بر اینکه منجر به جذب مخاطبین واقعی می شود؛ به دلیل داشتن بک لینک درون مقاله ای نیز، اثربخشی قابل توجهی در سئوی سایت دارد.

تکنیک های سئوی حرفه ای سایت

بررسی و آنالیز دقیق سئوی سایت

خدمات سئو و بهبود رنکینگ، براساس شناخت دقیق ساختار، عملکرد و کلمات کلیدی سایت/فروشگاه می باشد؛ تا بهترین بهره وری را به همراه داشته باشد. در صورتی که سئوکار اطلاعات خاصی در زمینه آنالیز کلمات کلیدی، آنالیز سایت های رقبا نداشته باشد، عملا نمی تواند سئوی درستی انجام دهد.

اصلاح ساختار و محتوای سایت

تمامی ایرادات و عیب هایی که در ساختار (عملکرد، ظاهر و فنی) و یا محتوای سایت/فروشگاه شما وجود دارد و موجب کندی و اختلال می شود، برطرف و اصلاح می شود. در صورتی که سرعت سایت یا ظاهر بصری سایت، ایراد داشته باشد؛ منجر به دریافت امتیاز منفی از سوی گوگل و نیز عدم استقبال کاربران از سایت می شود.
تولید محتوای تخصصی سایت

بخش اعظمی از مقوله سئو و بهبود رتبه سایت در گوگل، به محتوا مربوط است. تولید محتوای حرفه ای و رعایت اصول محتوانویسی، صفحات شما را در رتبه بندی گوگل متمایز می کند. این تولیدمحتوا به صورت منظم و در بازه های زمانی متناسب در درون سایت انتشار می یابد و به مرور زمان، امتیاز ویژه ای از سمت ربات های گوگل دریافت می شود.

ایجاد بک لینک، به جای خرید بک لینک

سئوکار حرفه ای خودش مهارت و دانش فنی لازم برای ایجاد بک لینک دائمی دارد و به هیچ عنوان سراغ خرید بک لینک های موقت و بی کیفیت نمی رود. خرید بک لینک موقت و بی کیفیت، می تواند سال ها جبران ناپذیر باشد و جلوی رشد و سئوی سایت را بگیرد.

رپورتاژنویسی حرفه ای

سئوکار حرفه ای می تواند براساس مهارت نویسندگی خود، به نگارش و انتشار مقاله/آگهی در سایت های پربازدید بپردازد. این موضوع یکی از داغ ترین و زودبازده ترین روش های سئوی طبیعی سایت هست که می تواند جایگزین روش های فیک در سئو شود. رپورتاژهای دائمی به مراتب بهتر از روش های فیک هستند و یک سئوی حرفه ای و ماندگار را رقم می زنند.

سئوی خارجی بک لینک رپورتاژ پلتفرم حافظ

انتخاب سئوکار حرفه ای

یکی از معیارهای انتخاب و جذب سئوکار حرفه ای ، رزومه، سطح مهارت و نیز شرح خدماتی است که متعهد می شود در سطح تخصصی انجام دهد. پیشنهاد می شود در این زمینه از تجربیات چندین سئوکار استفاده کرده و نمونه کارها و خدمات را براساس قیمت پیشنهادی مقایسه نمایید تا تصمیم گیری بهتری داشته باشید.

پلتفرم حافظ متشکل از یک تیم متخصص سئو، آمادگی کامل خود را جهت بررسی سایت شما و ارائه مشاوره در زمینه سئو و خدمات حرفه ای در این زمینه اعلام می کند و شما می توانید با مراجعه به سایت Hafezpl.com و یا شماره واتساپ 09302868094 با ما در ارتباط باشید. همچنین برای استفاده از نکات آموزشی و تخصصی پلتفرم حافظ در زمینه سئو، طراحی سایت و برندینگ می توانید صفحه اینستاگرام پلتفرم حافظ را با آی دی hafezpl دنبال نمایید.


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس