خبرنگار صهیونیست: موساد از «ایران اینترنشنال» برای جنگ اطلاعاتی استفاده می‌کند

خبرنگار صهیونیست وبگاه عبری «واللا» و وبگاه آمریکایی «آکسیوس» اذعان کرد که موساد بطور منظم از شبکه سعودی موسوم به «ایران اینترنشنال» برای جنگ اطلاعاتی علیه ایران استفاده می‌کند.

به گزارش مشرق، باراک راوید خبرنگار صهیونیست وبگاه عبری «واللا» و وبگاه آمریکایی «آکسیوس» در توییتی شبکه سعودی موسوم به «ایران اینترنشنال» که مواضع ضد ایرانی‌اش شناخته شده است را ابزار دست موساد خواند.

او در پاسخ به توییتی در واکنش به نحوه پوشش اخبار مربوط به مذاکرات وین توسط این شبکه معاند، اذعان کرد «موساد بطور منظم از این رسانه (ایران اینترنشنال) برای جنگ اطلاعاتی خود استفاده می‌کند». 

خبرنگار صهیونیست: موساد از «ایران اینترنشنال» برای جنگ اطلاعاتی استفاده می‌کند

او پیش‌تر هم به این مسئله اشاره کرده و در توییتی در خردادماه به نحوه خبررسانی این شبکه پرداخت. این خبرنگار مطرح صهیونیست در پیامی توییتری به زبان عبری نوشت: «ایران اینترنشنال» یک شبکه ایران نیست. این شبکه از ایران پخش نمی‌شود. این شبکه از لندن و با بودجه سعودی (!!!) فعالیت می‌کند و وابسته به مخالفان ایرانی بوده و گاهی نیز به عنوان خط جریان اسرائیل برای انتشار اطلاعات عمل می‌کند. رسانه‌های اسرائیلی با تشنگی گزارش‌های این شبکه را می‌بلعند و بدون اینکه این پیشینه را به اسرائیلی‌ها بدهند پخش می‌کنند. بسه دیگه».

 رسانه‌هایی مانند ایران اینترنشنال و BBC فارسی بارها ثابت کرده‌اند که منافع ایران برایشان هیچ ارزشی ندارد و صرفا مجری سیاست‌های ابلاغی دربار انگلیس و خاندان سعودی هستند. واقعیتی که «فرداد فرحزاد» سردبیر ایران اینترنشنال هم بارها به صراحت به آن اذعان داشته و گفته که «تنها برایش پول اهمیت دارد، نه منافع کشور».

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 17
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 6
  • سید IR ۱۱:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
    11 1
    وقتی که سیاست گذار صهیونی، سرمایه گذار سعودی و خبرگزار بهائی باشند، چه معجونی شود؟!؟!؟!
    • حاجی ازجوبشور قم IR ۱۸:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
      0 0
      اینقدر جمهوری اسلامی خوب عمل کرده که دشمنان دیرینه رو تبدیل به دوست کرده
    • علـی IR ۲۳:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
      0 0
      اگر تاریخ یهود رو بخوانید متوجه خواهید شد که یهودیان از صدها سال قبل دنبال نفوذ به حاکمیت عربستان بوده‌اند!
  • RU ۱۱:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
    5 0
    پول باعث میشه زندگی آسوده داشته باشه .ماهی 7 8 هزار یورو درامد دارد راحت .مگه کم پولیه .برا خود اروپایی ها هم مقدار زیادی است و برابر حقوق یک پزشک فوق تخصص تو آلمان است این مبلغ .فکر و ذکر اکثر افراد دنیا فقط پول و قدرت است ولاغیر .
    • علیرضا IR ۱۵:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
      5 0
      باسلام،عزیزجان اگرنمیدانی بدان که خداونددرقرآن میفرماید:هرکزام ازشمابندگان اگردرنیت ودردلتان فکر،خواست یاآرزوی شر ،گناه وعمل غیرثواب داشته باشید،یعنی مرتکب همان گناه شده ایدوازحضرت رسول اکرم(ص)ومولا وامام مظلوممان حضرت علی ابن ابیطالب ودیگرمعصومین هم فرموده شده:اگرکسی درانجام گناهی مشغول است ودیگری که اورامیبیندوخوشایندش میشود درگناه او شریک است ؛حال شمابجای علاقه به خیانت وبی حیایی ودنیا طلبی آن فرد فاسق (فرداد فرحزاد)که مدیرشبکه ایران اینترنشنال دشمن ایران وایرانیان است،که شریک درگناه،خیانت وجنایتش خواهی شد،ازخداوندقهارومنتقم مسألت نماییم که آنهارابه سزای اعمالشان برساند،انشاءالله.
    • CA ۲۱:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
      0 0
      بیچاره ها بد معامله ای میکنن 7 8 هزار تا برای زدن خسارت میلیاردی و خسارت انسانی که روش قیمت نمیشه گذاشت. نمیفهمن نمیخوان که بفهمن آخرش دردناکه خدا نصیب نکنه.
  • IR ۱۱:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
    4 0
    یک خبرنگار صهیونیست دست موساد را رو کرد ؟
  • IR ۱۲:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
    3 0
    این شبکه مواضع ضد نظام دارد
  • محمد IR ۱۲:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
    6 0
    يا أَيُّهَا النَّبِيُّ جاهِدِ الْكُفَّارَ وَ الْمُنافِقِينَ وَ اغْلُظْ عَلَيْهِمْ وَ مَأْواهُمْ جَهَنَّمُ وَ بِئْسَ الْمَصِيرُ [۱۹]‌ای پیامبر، با کافران و منافقان بجنگ و با آنان به شدت رفتار کن، جایگاهشان جهنم است که بد سرانجامی است .
  • IR ۱۳:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
    1 7
    برام مهم نیست بازم میبینم
    • شهرام IR ۱۶:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
      4 0
      ببین حالا چرا دوست داری حماقتت رو داد بزنی :)
  • IR ۱۵:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
    3 0
    اینکه صهیونیست‌ها. بهاییان وانگلیس وسعودی وآمریکا باتاسیس اینترنشنال وبی بی سی ومن تو ووووضدفرهنگ ودین وتمامی ارضی ومنافع ملت ایران برنامه میسازن ودروغ میبافن واضح است آن شمرهایی که دارو رابرای ماایرانیها تحریم کردن که توقعی ازآنها دردشمنی بیشترنیست، ولی عجب ازبینندگان ایرانی است که به حرف آنها گوش واعتماد می‌کنند آخ عقل خوب چیزیه
  • علیرضا IR ۱۵:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
    2 0
    باسلام،بایدوحتماًخائنان منافق وحرامخورهای وطنی مثل فرداد فرحزاد رانیروهای اطلاعاتی امنیتی فرامرزی مؤمن،شجاع ودلیرمردان شیعه حیدرکرار(ع) باانجام عملیاتهای بسیارزیرکانه وبرق آسا دستگیروبه عنایت الهی آنهارابه ایران اسلامی عزیزمان انتقال داده وموردمحاکمه قراردهند وما ایرانیان نیزبرایتان مخلصانه دعامیکتیم تابه فضل الهی همیشه پیروزمیدان باشید،انشاالله.باتشکر
  • IQ ۱۸:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
    1 0
    دو تا خبرنگار کورد هم دارن تو عراق زن و مردی هستند کورد ایران هستند
  • CA ۲۱:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
    1 0
    وابستگی اینا به صهیونیسم از روز روشن تره هیچ نیازی به اعتراف نیست. مثل خیلی موارد دیگه و حتی پروژه های داخلی و خریدها سعودی فقط پولش رو میده که اینا کارشون رو کنن.بیخود که نمیگن گاو شیرده ..
  • IR ۲۳:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
    1 0
    آل‌سعـود= آل‌یهـود
  • IR ۰۸:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۳۰
    0 0
    خیلی بهتون فشار اومده ؟!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس