کد خبر 1409907
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۷
گیم پد

لنوو گیم‌پد موبایلی جدید خود موسوم به Legion را درکنار گوشی‌ گیمینگ Legion Y۷۰ و تبلت Xiaoxin Pad Pro و چند محصول دیگر معرفی کرد.

به گزارش مشرق، لنوو در رویداد اخیر خود، از محصولات مختلفی رونمایی کرد. گوشی گیمینگ  Legion Y۷۰ و تبلت  Xiaoxin Pad Pro ۲۰۲۲ ازجمله مهم‌ترین دستگاه‌های جدید این شرکت هستند.

لنوو همچنین محصول جدیدی برای طرفداران بازی‌های موبایل معرفی کرده است. گیم‌پد این شرکت با عمرباتری ۶ ساعتی و قابلیت‌های دیگر می‌تواند تجربه‌ای بهتر از اجرای بازی‌های موبایلی را به کاربران ارائه دهد.
 

گیم‌پد موبایلی جدید لنوو معرفی شد +عکس

گیم‌پد لنوو Legion از یک باتری ۱۵۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد و برای شارژ آن می‌توان از درگاه USB C استفاده است. این محصول امکان اجرای بازی‌هایی که نیاز به جوی‌استیک دارند را فراهم می‌کند و علاوه‌ بر این امکان اجرای بازی‌های معمولی نیز با آن وجود دارد.

دکمه‌های اضافه در پشت و لبه‌ی بالایی به‌ همراه جوی‌استیک‌های این گیم‌پد در دسترس بازیکنان خواهد بود. این قابلیت‌ها عملکرد بدون تأخیر و همه‌جانبه‌تری را برای گیمرها به‌ ارمغان می‌آورند.

گیم‌پد موبایلی جدید لنوو معرفی شد +عکس

از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به امکان اتصال تک‌کلیدی به دستگاه‌های مجهز به ZUI ازطریق بلوتوث اشاره کرد. این گیم‌پد همچنین یک حلقه‌ی نشانگر دارد که اطلاعات لحظه‌ای وضعیت آن را ارائه می‌دهد.

گیم‌پد موبایلی Legion لنوو در ابتدای عرضه با قیمت ۷۰ یوان (۱۲ دلار) به‌ فروش می‌رسد. البته قیمت این دستگاه بعداً به ۹۹ یوان (۱۵ دلار) افزایش خواهد یافت.

گیم‌پد موبایلی جدید لنوو معرفی شد +عکس

منبع:زومیت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس