وزارت امور خارجه پیگیر آزادی و بازگشت حاجی ایرانی است

وزیر امور خارجه از پیگیری وزارت امور خارجه برای آزادی و بازگشت حاجی ایرانی بازداشت شده در عربستان خبر داد.

به گزارش مشرق، حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه، عصر پنجشنبه در گفتگو با پدر خلیل دردمند حاجیِ ایرانی که بعد از پایان مناسک حج در مکه مکرمه از سوی پلیس بازداشت شده است، ضمن احوالپرسی و دلجویی از خانواده وی، آنان را در جریان اقدامات انجام شده از سوی وزارت امور خارجه از ابتدا تاکنون قرار داد و تاکید کرد این وزارت خانه تمام توان خود را برای آزادی هر چه سریع‌تر این تبعه کشورمان به کار گرفته است.

وزیر امور خارجه کشورمان ابراز امیدواری کرد با مساعدت عربستان، تنها بازمانده حجاج کشورمان به کشور بازگردد.

خاطر نشان می‌سازد امیرعبداللهیان در خلال روزهای اخیر در گفتگوی جداگانه با وزرای امور خارجه عراق و عمان خواستار مساعدت آنان برای آزادی سریع‌تر این تبعه کشورمان شد.

اداره کل کنسولی وزارت امور خارجه نیز به صورت فعال موضوع را در دست پیگیری داشته و تا آزادی این شهروند کشورمان به انجام وظیفه خود عمل خواهد کرد و موضوع به طور جدی در دستور کار اداره کل کنسولی وزارت امور خارجه قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • mojtaba SE ۱۴:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۸
    1 1
    به جای جواب به امریکا که طرح پیشنهادی ایران رو نپذیرفت,که عبداللهیان میدونست نمیپذیره..چون قیمت هر بشکه داشت بطرف ده دلار گرانتر شدن حرکت میکرد ,اما طرح الکی عبداللهیان هم جلوی ده دلار گرانتر شدن نفت در هربشکه رو گرفت و هم زمان 8 دلار ارزانتر شد.سکوت کرده که بازار با چراغ خاموش فعلا کمتر ضرر به امریکا جون برسونه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس