کد خبر 1409584
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۸
حمله هکری به سازمان دریانوردی رژیم صهیونیستی

یک شرکت امنیتی آمریکایی اعلام کرد: یک گروه هکری در دو سال گذشته سازمان‌های دریانوردی و کشتیرانی رژیم صهیونیستی را هدف قرار داده است.

به گزارش مشرق از روزنامه صهیوینستی تایمز اسرائیل، شرکت امنیت سایبری «مندیانت» واقع در ویرجینیای آمریکا اعلام کرد: جنگ پنهان تهران و تل آویو علیه یکدیگر، از زمین و هوا به دریا کشیده شده و هکرهای مورد حمایت ایران در سال ۲۰۲۰، تجارت دریایی اسرائیل(رژیم صهیونیستی) را هدف حمله قرار دادند.

«مندیانت» تصریح کرد: گروه هکری مورد حمایت ایران بر روی جمع‌آوری اطلاعات تمرکز داشته و سازمان‌های دولتی اسرائیل(رژیم صهیونیستی) در حوزه انرژی و بهداشت را هدف قرار داده است.

این شرکت امنیتی آمریکایی بدون ارائه هیچ توضیحی درباره موفقیت حملات هکرها، هشدار داد که اطلاعات و داده‌های هک شده، ممکن است برای افشاگری علیه رژیم صهیونیستی یا اقدام نظامی علیه این رژیم مورد استفاده قرار گیرد.

در ماه ژوئن، بنی گانتس وزیر جنگ رژیم صهیونیستی درباره بررسی وضعیت کشتی ها، ایستگاه‌های بنزین و کارخانجات صنعتی این رژیم توسط نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ابراز نگرانی کرده بود.

 رژیم صهیونیستی نقش مهمی در بی ثبات‌سازی کشورهای منطقه از طریق به راه‌انداختن جنگ‌های نیابتی و انجام حملات سایبری و تروریستی دارد. بسیاری از دانشمندان و مراکز عملی جمهوری اسلامی، تاکنون هدف این حملات قرار گرفته‌اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۸
    1 0
    اسراییل راداغ کنید بایدازدنیا محوشود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس