شورای امنیت ملی مصوبه‌ای درباره مذاکرات نخواهد داشت

دبیر شورای عالی امنیت ملی با بیان اینکه شورای امنیت ملی مصوبه‌ای در مورد مذاکرات نخواهد داشت، گفت: شورا توافق را بررسی و سپس گزارش به مجلس می‌آید.

به گزارش مشرق، علی شمخانی در خصوص نشست مشترک امروز مجلس با مقامات و مسئولان دخیل در موضوع مذاکرات هسته‌ای، گفت: مجلس قانون و مصوبه‌ای تحت قانون اقدام راهبردی دارد که خیلی در تقویت توان مذاکراتی جمهوری اسلامی ایران با توجه به پشتوانه فنی که فراهم کرد، داشته است. در این قانون وظیفه‌ای برای دو کمیسیون تخصصی خود یعنی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی و انرژی ترسیم کرده است که در صورت توافق، گزارش اقدامات انجام گرفته به مجلس داده می‌شود.

وی ادامه داد: در طول مذاکرات رایزنی‌ها و تبادل اطلاعات به شکل برگزاری جلسات، شفاهی یا حتی مکتوب با کمیسیون‌ها و صحن مجلس صورت گرفته است، امروز هم برای اولین بار نشستی به صورت غیرعلنی برگزار شد که به نظر جلسه خیلی خوبی بود.

دبیر شورای عالی امنیت ملی در پایان خاطرنشان کرد: شورای عالی امنیت ملی قرار نیست مصوبه‌ای در این زمینه داشته باشد، شورای عالی امنیت ملی توافق را بررسی و آن را باید به تصویب خود برساند سپس گزارش به مجلس می‌آید.

منبع: خانه ملت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • JP ۲۰:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
    4 0
    پست به این حساسی نباید در دست مهره دولت روحانی باقی بماند. حتما باید چوب ساده لوحی را بخورید تا بیدار شوید؟ رای ما به شما بود نه به مهره های دولت قبل. شما رای ما را به هدر دادید.
    • IR ۲۰:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
      2 3
      اولا خیلی‌های دولت قبلی اخراج شدن دوما صبر کن باید دید ایشون بد هست یا نه
    • IR ۲۲:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
      2 0
      همین شخص دوره ی قبلی هم بودووقتی که جاسوسان اژانس به صنایع برق دانشگاه شریف مخفیانه رفتند ادم بابرشی نیست
  • IR ۲۰:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
    2 0
    تنها راه موفقیت ما، مقاومت در برابر شیطان بزرگ حیله‌گر و عدم توافق است. هرگونه توافقی با دشمن غدار، قطعاً به ضرر ما تمام می‌شود؛ آمریکا هرگز تمام تحریم‌ها را لغو نخواهد کرد و با توافق یا بدون توافق، هر روز بر تحریم‌ها خواهد افزود. باید سلطه‌ی دلار را بشکنیم و تحریم‌ها را خنثی و بی‌اثر کنیم.
    • هموطن GB ۲۱:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
      3 0
      شما درست میگویید دوست گرامی، تحریم ها، اگر لغو شود، فقط روی کاغذ لغو خواهد شد و هیچ شرکت غربی سرمایه‌گذاری دراز مدت و راهبردی در ایران نخواهد کرد. توافق فقط برای ترک تخاصم بین ایران و امریکا، آنهم بطور موقت خواهد بود.
  • IR ۲۲:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
    0 0
    چه مصوبه ای؟
  • صادق جاویدان نژاد IR ۰۱:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۷
    0 0
    اخ دندان لق... بچه ها ... گرفتید راجع به چه شخصی گفته بود او دندان لقی بود که باید کشیده میشد ـــ شخصی... راجع به شهادت احمد متوسلیان.... این حرف را زده بود.... تو برای ما دندان لقی.... ولی لیاقت شهادت نداری
    • IR ۱۳:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۷
      0 0
      دربی لیاقتی شمخانی شکی نیست
  • محمدایوب IR ۰۸:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۷
    0 0
    آقای شمع خانی 8سال نبودی ببینی روحانی چه کارکرده تا حالا کجا بودی
  • IR ۱۲:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۷
    0 1
    گر منافع ما در مذاکرات پیش رو تامین نشود. چاره کار ماایرانیها 1- در توکل به خداست نه کدخدا 2-خودکفایی در تولید محصولات کشاورزی و غیره 3-تحریم دلار و رجوع به ارزهای دیگر 4-اقتصاد مقاومتی و دانش بنیان 5- روابط بازرگانی با کشور های دوست و همسایه است . برجام و خرجام کیلو چنده؟ اونیکه می گفت ما بلدیم بادنیا گفتگو کنیم و باید به کد خدا التماس کنیم رفته است.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس