سفر استانی

معاون اجرایی رئیس‌جمهور از شروع دور دوم سفرهای استانی آیت‌الله رئیسی پس از ارزیابی سفرهای دور اول خبر داد.

به گزارش مشرق، سید صولت مرتضوی معاون اجرایی رئیس جمهور امروز چهارشنبه ( ۲۶ مرداد) در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران گفت: در بازه زمانی کمتر از یکسال ۳۱ سفر استانی و هفت سفر موضوعی داخلی داشتند نتیجه این سفرها ۹۰۰ مصوبه است که حدود ۵۰۰۲ طرح عمرانی که عمدتا نیمه تمام هستند را دربرمی‌گیرد. منابع خوبی از منابع دستگاه های اجرایی و ماده ۵۶ و تهاتر نفت پیش بینی شده است.

وی افزود: اگر بخواهیم اجمالی عملکرد را مطرح کنم در حوزه تامین منابع عمومی در ۱۷ سفر اول تقریبا تمامی تعهدات عملی شده اند.

مرتضوی گفت: در مورد ۱۴ سفری که از فروردین به بعد انجام شده، به خاطر این که در دو سه ماه اول سال تلاش زیادی برای جبران بدهی های گذشته انجام شد، در ماه مرداد امسال ۱۵، ۱۶هزار میلیارد تومان باید بدهی گذشته را تامین کند. در این ماه ۱۲ هزار میلیارد تومان از منابع عمومی صورت گرفته است.

معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: مصوبات سفرهای استانی در بازه زمانی چهار ساله هستند. از حیث تامین منابع در سال ۱۴۰۰ بالغ بر ۱۰۰ درصد عملیاتی شد.

وی در مورد دور دوم سفرها گفت: تیمی در حوزه معاونت اجرایی تشکیل شده است که پس از ارزیابی سفرهای دور اول، سفرهای دور دوم پس از تنفس شروع خواهد شد.

مرتضوی در مورد اینکه در دور دوم سفرهای استانی آیا مصوباتی خواهد بود یا نه،گفت: حتما مصوباتی خواهیم داشت ولی اولویت با تشکیل مصوبات قبلی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • پیرمرد IR ۱۱:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
    0 1
    بدون لشکر کشی پر هزینه هم میشه مشکل حل کرد.میخوای بگی حلال مشکلات خودتی؟
  • IR ۱۱:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
    0 1
    هیچ میدانید هر سفر شما چقدر خرج داره؟هزینه سفرتون مشکل یه استان رو حل می‌کنه!
  • IR ۱۱:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
    1 0
    اول سری به بورس بزنن. 40-50 میلیون ایرانی(از همه استانهای کشور) اونجا منتظر و چشم براه هستن.
  • IR ۱۳:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
    1 0
    خدا قوت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس