چالش جنگنده‌های اف-16 ترکیه برای نیروی هوایی یونان با پرواز بر فراز اژه

در حمله جنگنده های ارتش ترکیه به برخی مواضع در حومه حلب، سه نظامی ارتش سوریه شهید و شش نفر دیگر زخمی شدند.

به گزارش مشرق، در حمله جنگنده‌های ارتش ترکیه به برخی مواضع در حومه حلب سه نظامی ارتش سوریه به شهادت رسیدند و شش نفر دیگر زخمی شدند.

خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) به نقل از یک منبع نظامی ضمن اعلام این خبر افزود: جنگنده‌های ارتش اشغالگر ترکیه بعد از ظهر روز سه شنبه از ساعت ۱۴:۳۷ تا ۱۵ برخی نقاط نظامی را در حومه حلب هدف قرار دادند که در نتیجه آن سه نظامی شهید و ۶ نفر دیگر زخمی شدند.

این منبع افزود: این تجاوز در چارچوب حمایت مستمر رژیم ترکیه از گروه‌های تروریستی مسلح صورت می‌گیرد و نیروهای مسلح ما در پاسخ به این تجاوز، اماکن اشغالی را هدف قرار داده و تعدادی از آنها را تخریب کردند و خسارات جانی و مادی به متجاوزان وارد کردند. نیروهای ما همچنین مواضع گروه‌های تروریستی مسلح را هدف قرار داده و برخی از نقاط و مراکز آموزشی آنها را منهدم کردند.

منبع مذکور در پایان تأکید کرد: با تشدید اقدامات تحریک آمیز رژیم ترکیه و حملات مکرر به مناطق مختلف خاک سوریه، ما تأکید می‌کنیم که هرگونه حمله به هر نقطه نظامی نیروهای مسلح ما با پاسخ مستقیم و فوری در همه جبهه‌ها مواجه خواهد شد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 7
  • IR ۰۹:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
    6 6
    اسراییل کم بود حالا ترکیه اضافه شد . نتیجه متحد شدن با یک قدرت ضعیف مانند ایران همین می شود .
    • IR ۰۹:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
      2 6
      ایران بدون نیروی نظامی رسمی خودش امپراطوری داعش رو ازبین برد
    • IR ۰۹:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
      1 3
      اسرائیل و ترکیه مگه از هم جدا بودند که حالا به هم اضافه بشن؟
    • IR ۰۹:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
      1 5
      اداره داعش به ارتش ترکیه سپرده شده بود. ترکیه قبلا از محور مقاومت شکست خورد
    • IR ۰۹:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
      2 3
      ترکیه قوووووی از ایران ضعیف ترسید و زنگزور ساخته نشد یعنی؟
    • IR ۱۰:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
      2 3
      برو دوغتو بنوش آمریکا و اروپا و انگلیس و ارتجاع عربی پشت عربستان بودن ولی پا برهنه های یمن با اتکا به خدا و البته همراهی ایران پدر سعودی ها رو درآوردن و آرامکو و جده و ریاض دبی و ابوظبی و فجیره رو زدن تازه خیلی مروت به خرج دادن که آب شیرین کن های عربستان و امارات رو نزدن بعد تو میگی ایران ضعیفه ایران بارها به سوری ها گفته جواب اسرائیل رو بدن حتی یکبار در پاسخ به حملات اونا پایگاه صهاینه در جولان اشغالی رو با ده ها راکت هدف قرار دادن ولی خب اونجا قلمرو سوریه هست و دولت سوریه ملاحظاتی داره که جواب نمیده ایران هم نمیتونه حق حاکمیت ملی سوریه رو نقض کنه
    • کلیم IR ۱۰:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
      6 2
      اگه تو قضیه تهاجم ترکیه به سوریه کشته شده های سوریه شهید محسوب میشن پس سربازان اوکراینی کشته شده در حمله روسیه هم باید شهید بنامیم
    • ساسان IR ۱۱:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
      1 4
      کلیم خودت میگی تو تهاجم ترکیه شهید شدن و در اسلام شهید تعریف شده اما در مسیحیت ارتدوکس یا کاتولیک تعریف دیگر دارد ،تو ترکیه پادوی غرب را با روس‌ها یکی میدانی ؟؟؟؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس