کد خبر 1408828
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۷
راه اندازی کمپین جهانی بایکوت پوما

یک فعال فلسطینی از راه اندازی کمپین جهانی بایکوت شرکت مشهور آلمانی پوما به دلیل همکاری با تیم‌های ورزشی رژیم صهیونیستی در ماه سپتامبر خبر داد.

به گزارش مشرق، «احمد فراسینی»، فعال سیاسی فلسطینی اعلام کرد که از دهم سپتامبر آتی (۱۰ آذر) کمپین جهانی بایکوت علیه شرکت ورزشی آلمانی "PUMA" به دلیل حمایت از تیم‌های ورزشی مستقر در شهرک‌های صهیونیست نشین در کرانه باختری اشغالی راه اندازی می‌شود.

فراسینی که درحال حاضر مقیم بلژیک است، در این باره به شبکه فلسطین الیوم گفت: کمپین تحریم کالاهای اسرائیل در اروپا و کسانی که از تجارت با رژیم اشغالگر حمایت می‌کنند، از جمله شرکت پوما، همچنان ادامه دارد.

وی افزود: این کمپین - به دلیل اصرار پوما بر حمایت از باشگاه‌های ورزشی اسرائیل و بی‌توجهی آن به تحریم‌ها- این شرکت را هدف قرار داده است.

فراسینی همچنین ادامه داد: سازمان‌های اروپایی از جمله سازمان بلژیکی (ACCB)، ۴۴ موسسه اروپایی حامی ملت فلسطین را در قالب یک کمپین فراگیر برای تحریم کالاهای ساخت اسرائیل در اروپا و حامیان و سرمایه گذاران در شهرک‌های رژیم اشغالگر را گردهم آورده‌اند.

وی همچنین گزارش داد؛ مسئولان این کمپین با شعار (StopTradewithSettlements)  تجارت با شهرک‌های صهیونیست نشین در اراضی اشغالی فلسطین را  متوقف کرده‌اند و درصدد جمع‌آوری یک میلیون امضا در اروپا تا پایان سال جاری میلادی در این راستا هستند. تا بدین لحظه ۶۵ هزار امضا جمع شده است.

این فعال فلسطینی همچنین تصریح کرد: عدم بازخواست و محاکمه دشمن آن را تشویق به ادامه جنایات علیه فلسطینی‌ها می‌کند و تلاش‌هایی در اروپا برای تحت فشار قرار دادن رژیم اشغالگر با هدف توقف جنایاتش در جریان است.

جنبش تحریم و بایکوت رژیم صهیونیستی موسوم به (BDS) که در تقریبا بیست کشور جهان به طور جدی علیه رژیم صهیونیستی فعالیت می‌کند، در سال ۱۳۹۸ نیز کمپینی برای تحریم کالاهای ورزشی شرکت آلمانی پوما راه اندازی کرده بود.

شرکت ورزشی پوما یکی از بزرگترین تولیدکننده‌های آلمانی در حوزه کالاهای ورزشی پیشتر قراردادی مالی برای حمایت از تیم‌های ورزشی صهیونیستی منعقد کرده بود.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • US ۱۷:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۵
    0 0
    کلیه محصولات آلمانی بایستی بایکوت بشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس