کد خبر 1408806
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۳
همه چیز در مورد آینده رونالدو

۷ باشگاه اروپایی جذب ابرستاره پرتغالی را نپذیرفتند.

به گزارش مشرق، کریستیانو رونالدو ابرستاره پرتغالی در هر تیمی حضور داشت به منزله نقطه قوت تیم به شمار می آمد.

اما این بار حضور رونالدو در منچستر یونایتد به سمی تبدیل شده که باعث شده تا فضای تیم مسموم شود و به نوعی تیم را وارد بحران کند.

سرکشی های رونالدو در نهایت مدیران باشگاه منچستر یونایتد را مجاب کرد تا با درخواست این بازیکن برای جدایی از تیم موافقت شود.

 کدام باشگاه‌ها رونالدو را نخواستند؟

در همین رابطه باشگاه منچستر یونایتد آماده است تا پیشنهادات رسیده برای جذب رونالدو را بررسی کند. ابرستاره پرتغالی قبل از آغاز فصل جدید تلاش زیادی کرد تا از تیم جدا شود ولی تیمی پیدا نکرد تا به آن منتقل شد.

به بهانه صدور مجوز خروج رونالدو از منچستر نشریه «کوریره دلو اسپورت» باشگاه هایی که انتقال رونالدو در تابستان گذشته را نپذیرفتند.

طبق اعلام نشریه ایتالیایی ۷ باشگاهی که جذب رونالدو را نپذیرفتند عبارتند از: میلان، اینتر، بایرن مونیخ، چلسی، رئال مادرید، پاری سن ژرمن و اتلتیکو مادرید هستند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • بشار عبدالواحد IR ۱۵:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۵
    1 1
    لنگپولیس می خوادش
  • محمد IR ۱۶:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۵
    2 0
    ميخواد چكار اونقدر از فوتبال درآمد داشته كه هفت نسل بعد از خودشم دارن كه راحت زندگي كنن در ضمن مثل خيلي از بازيكن هاي فوتبال كه ديگه بازي نمي كنن ميتونه از تبليغات ميليونها دلار درآمد داشته باشه واقعأ بين انسانها چقدر فرق وجود داره و شانسي كه در زندگي داشتن يكي كل عمر كاريش كلي درآمد داشته بعد از كناره گيري هم وجودش باعث كلي درآمد است براستي كه خوش بحالش اونقدر وجودش باارزش است كه يك رستوران در پاريس پيشنهاد كرده براي اينكه افتخار بده يك شب اونجا شام بخوره ٢٠٠٠٠٠ هزار يورو بهش بده يا هتلي در لندن كه براي يكهفته اقامتش در اونجا ٧٠٠ هزار پوند ميده
  • IR ۱۸:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۵
    1 1
    باشگاه ها دنبال بازیکنان تازه و جوان هستند ، رونالدو دیگه پابه سن گذاشته از عملکردش خوب مشخص است ی زمان وآسه خودش شیر مستطیل سبزها بود حالا معلومه که هیچ باشگاهی نمی خواهدش ، فردا پس فردا وقتی مسی به سن و سال رونالدو رسید 70تا باشگاه بزرگ نمی خواهانش....

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس