کد خبر 1408449
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۴
تن‌هاخ به سبک فیروز شیاطین سرخ را تنبیه کرد

سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد پس از شکست تحقیرآمیز تیم تحت هدایتش برابر برنتفورد، شیاطین سرخ را مجبور کرد تا مسافت زیادی را بدوند.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال منچستریونایتد در تازه‌ترین دیدار خود در فصل جدید لیگ برتر انگلیس با نتیجه ۴ بر صفر مغلوب شد و «اریک تن‌هاخ» سرمربی هلندی و تازه‌وارد این تیم به عنوان تنبیه شاگردانش را مجبور کرد تا حدود ۱۴ کیلومتر بدوند.

البته این مسافت به طور دقیق ۱۳.۸ کیلومتر بود و انتخاب آن هم تصادفی نبوده و براساس گزارش‌ها این مسافت اختلاف دوندگی تیمش با بازیکنان برنتفورد در دیدار مذکور بوده است.

تن‌هاخ به سبک فیروز شیاطین سرخ را تنبیه کرد

شیاطین سرخ در دیدار شنبه شب بدترین عملکرد خود را تا به امروز به نمایش گذاشته و در نیمه اول به طور تمام و کمال بازی را به حریف خود واگذار کردند.

مشکلات و ضعف‌های یونایتد در پست هافبک و دفاع به وضوح در طول بازی مشهود بود و شاگردان تن‌هاخ در نیمه اول چهار گل را دریافت کرده و سه گل از این چهار گل، نتیجه مستقیم اشتباه فردی بود.

تن‌هاخ که روی نیمکت یونایتد کاملا مستاصل به‌نظر می‌رسید پس از بازی گفت که از عدم دوندگی تیم به شدت عصبانی است؛ در بازی مذکور شاگردان او در مجموع ۹۵.۶ کیلومتر دویده بودند.

در پایان بازی، «کریستیانو رونالدو» حالیت کاملا مایوس به خود گرفت و حتی به سرمربی و جمعیت حاضر در ورزشگاه بی‌محلی کرد.

باتوجه به عملکرد یونایتد بعد از دو بازی با حضور تن‌هاخ، هیچ شکی وجود ندارد که این تیم به تزریق بازیکنان مستعد نیاز دارد و در صورتی که این اتفاق رخ ندهد، کار مرد هلندی در ادامه فصل سخت‌تر از قبل خواهد شد.

تنبیهی که تن‌هاخ برای شاگردان خود درنظر گرفت، به تنبیه استقلالی‌ها توسط «فیروز کریمی» در آذرماه ۸۶ بی‌شباهت نیست؛ کسی که پس از باخت ۳ بر ۲ استقلال برابر صنعت نفت، بازیکنان تیمش را مجبور کرد تا دور زمین بازی بدوند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ناشناس IR ۲۱:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۴
    0 0
    راست میگه اون موقع به فیروز کریمی ایراد گرفتند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس