کد خبر 1408711
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۳
استخدام ناظم برای پاریسن‌ژرمن جواب نداد!

نشریه اسپانیایی در گزارشی به وضعیت بحرانی پاریسن ژرمن پرداخت.

به گزارش مشرق، نشریه «موندو دپورتیوو» اسپانیا در گزارشی با تیتر «رسوایی پاری سن ژرمن» به تداوم درگیری ها و اختلافات در رختکن پاریسن ژرمن پرداخت.

این رسانه اسپانیایی، نوشت: پاری سن ژرمن با میل پایان دادن طلسم و کسب اولین قهرمانی در اروپا، سرمایه گذاری های میلیونی انجام می دهد. این سیاست باشگاه فرانسوی تاکنون بیشتر از لبخند باعث شکست شده است.

کریستف گالتیه، مربی جدید پاری سن ژرمن به عنوان ناظم استخدام شد تا تشنج را در رختکن کنترل کند. او مدل بسیار سخت تری از نظم و انضباط را در رختکن تحمیل کرد، با اخلاق کاری مشخص تر و تعهد به بهبود همزیستی تمام اقدامات را انجام داد.

استخدام ناظم برای پاریسن‌ژرمن جواب نداد!

این برنامه ریزی برای حکمرانی نظم در تیم به نظر قانع کننده می رسید  اما تاکنون بی نتیجه مانده زیرا تنها دو هفته از لیگ فرانسه برگزار شد و مشکلات داخلی به طور فزاینده ای برملا شد.

امور داخلی پاری سن ژرمن با فرکانس افتضاحی پخش می شود، ستاره ها در خارج از زمین بازی هیچ رابطه ای باهم ندارند و رسانه ها از فرصت استفاده می کنند. به نظر می رسد رسوایی پاریس سیستماتیک شده است.

نمونه این آشفته بار اختلاف جدید امباپه با نیمار است. ستاره برزیلی با درخشش باعث نگرانی امباپه شده است. اولین پنالتی زن پاریس به امباپه تغییر پیدا کرده است. حضور نیمار در تیم و زدن پنالتی توسط امباپه اختلافات را شدیدتر کرده است.

استخدام ناظم برای پاریسن‌ژرمن جواب نداد!

امباپه علیه نیمار کودتا کرده و می خواهد ستاره برزیلی از تیم برود. گزارش ها حاکی از آن است که پاری سن ژرمن در تمدیدقرارداد امباپه قبول کرده پنالتی زن اول تیم امباپه شود. وضعیت پاری سن ژرمن با وجود ریخت و پاش های زیادی برای پایان دادن نفرین عدم قهرمانی در اروپا به نظر می رسد برعکس عمل کرده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس