عملکرد ضعیف ایران با یک فینالیست

کاروان کشتی آزاد کشورمان در مسابقات جوانان جهان در ۵ وزن نخست فقط یک فینالیست دارد که نسبت به ۲ کشور دیگر عملکرد ضعیفی داشت.

به گزارش مشرق، مرحله نیمه‌نهایی ۵ وزن نخست مسابقات کشتی جوانان جهان در بلغارستان در حالی پیگیری شد که کاروان کشورمان تنها یک فینالیست دارد اما آمریکا در انتظار ۳ طلا خواهد بود.

اتحادیه جهانی کشتی با این خبر به تاثیر مربی آمریکا اشاره کرد و نوشت: شاید این اثر جیمز گرین باشد. آمریکا که دو هفته پیش در مسابقات جهانی زیر ۱۷ سال خوب ظاهر شد، با مربیگری گرین به روند رویایی خود ادامه داد و روز دوشنبه به عنوان بهترین تیم در روز اول مسابقات جهانی زیر ۲۰ سال معرفی شد.

کاروان کشورمان در ۵ وزن نخست با احمد محمدنژاد جوان در ۵۷ کیلو، محمدرضا شاکری در ۶۵ کیلو، حسین محمدآقایی در ۷۰ کیلو، سبحان یاری در ۷۹ کیلو و امیرعلی آذرپیرا در ۹۷ کیلو، در این مسابقات شرکت کرد که سبحان یاری تنها فینالیست کشورمان است که برای کسب مدال طلا به مصاف نماینده ارمنستان خواهد رفت.

آمریکا با حضور ۴ کشتی‌گیر در مرحله نیمه نهایی، موفق شد ۳ ورزشکار را راهی فینال کند. آذربایجان با ۲ فینالیست بهترین تیم بعدی بود. قزاقستان، ازبکستان، ارمنستان و ترکیه ۵ کشور دیگر بودند که هر کدام یک کشتی‌گیر در فینال داشتند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس