امکان سفر زائران با گذرنامه‌های دارای یک ماه اعتبار به عراق

فرمانده کل نیروی انتظامی از تلاش ناجا برای عبور زائران با گذرنامه های تاریخ گذشته بوسیله درج مُهر خبر داد و گفت: زائران با گذرنامه‌های دارای یک ماه اعتبار می توانند به عراق سفر کنند.

به گزارش مشرق، سردار حسین اشتری عصر یکشنبه در حاشیه برپایی مراسم یادواره ۱۴۰ شهید نیروی انتظامی شرق استان تهران که در صحن مطهر امامزاده جعفر (ع) پیشوا برگزار شد در جمع خبرنگاران با تاکید بر برگزاری هر چه باشکوه‌تر مراسم اربعین و تلاش نیروی انتظامی در این زمینه اظهار داشت: عوامل پلیس آمادگی کامل دارند تا با استقرار در مرزهای رسمی کشور، خدمات مورد نیاز زائران را با همکاری خوب مردم با پلیس ارائه دهند.

اشتری با اشاره به اینکه از مردم می‌خواهیم برای برقراری هرچه بیشتر شور حسینی به توصیه‌های پلیس توجه ویژه داشته باشند گفت: طبق توافق‌های انجام شده، گذرنامه‌هایی که یک ماه اعتبار دارند، قابل تردد به عراق خواهند بود.

فرمانده کل نیروی انتظامی با بیان اینکه ناجا به دنبال این امر است که با مُهری که روی گذرنامه‌های تاریخ گذشته درج می‌شود، پلیس عراق اجازه عبور زائران را بدهد افزود: به مردم توصیه می‌شود که سفر زیارتی خود را به کربلای معلی هر چه زودتر شروع کرده و برای بازگشت نیز برنامه‌ریزی لازم را داشته باشند تا طی روزهای مختلف به کشور بازگردند تا فقط در یک روز، شاهد بازگشت زائران نباشیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس