کد خبر 1407840
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۲
پاسخ محمد موسوی به انتقادات؛ "بیان حقایق به تیم ملی کمک می‌کند"

محمد موسوی به انتقاداتی که اخیرا از او در مورد افشای وضعیت تیم ملی شده، واکنش نشان داد.

به گزارش مشرق، سید محمد موسوی در حاشیه آخرین تمرین تیم ملی والیبال مردان پیش از اعزام به قهرمانی جهان با انتقاد از وضعیت و امکانات تیم ملی از حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان کناره گیری کرد. 

انتقادهای موسوی با واکنش‌های متعددی روبرو شد و برخی معتقد بودند که این بازیکن نباید در آستانه اعزام تیم به مسابقات چنین مسئله‌ای را مطرح می‌کرد، چرا که برای تیم حاشیه‌ساز خواهد شد.

موسوی در واکنش به این انتقادها متنی در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده است که همچنان بیان حقایق را به نفع تیم ملی می‌داند.

او در پست خود نوشته است: «تیم ملی برای من یک تیم ورزشی نیست. هویت، ریشه و خاکم است. عشق اول و ابدی من است.  از زمانی که خودم را شناختم هیچ هدفی بزرگ‌تر از پوشیدن پیراهن تیم ملی و جنگیدن برای پرچم ایران نداشتم. روزهایی که ما والیبال را شروع کردیم خبری از شهرت و پول در این ورزش نبود. فقط و فقط عشق به مردم و وطن بود که شب و روز مثل سرباز می‌جنگیدیم. ما همیشه سرباز وطن بودیم، هستیم و سعی کردیم آنچه در توان داریم برای خدمت به کشور بگذاریم اما هرگز اجازه ندادیم که ما را با شهدا مقایسه کنند. ما کجا شهدا کجا ...شما کجا؟ ما خیلی خیلی کوچکتر از آن هستیم که با مقام شهید قیاس شویم. حرمت شهدا مقدس‌تر از آن است که هر یک از ما به خود اجازه دهد تا آن را مصادره به مطلوب نماید و پشت این عزیزان پنهان شود.

من همیشه تلاش کردم تا به تیم ملی والیبال کشورم خدمت کنم. امروز هم اعتقاد دارم بیان حقایق لااقل به صورت مختصر همانطور که گفتم به تیم ملی کمک می‌کند و امیدوارم تلنگری باشد که از بازیکنان جوان حمایت کنند تا در قهرمانی جهان به موفقیت برسند. می‌دانستم که در صورت بیان حقیقت ممکن است من را تخریب کنند اما ترجیح دادم این بار به عنوان یک برادر کوچک حرف دل همه بازیکنان را بزنم تا از آنها حمایت شود. 

همانطور که قبلاً گفتم برای آنکه تیم وارد حاشیه نشود از پرداختن به جزئیات و پاسخ دادن به بد اخلاقی‌های اخیر می‌گذرم و وارد بازی بدخواهان این ورزش نمی‌شوم. هدف من جلب حمایت از تیم ملی بود و مطمئن هستم اگر امروز از بازیکنان حمایت شود و ضعف‌ها را برطرف کنند خبرهای خوبی از این تیم و از این نسل می‌شنویم. برای بچه‌های خوب و پرتلاش و همه اعضای تیم ملی آرزوی موفقیت دارم و از همه مردم شریف ایران می‌خواهم که از تک تک بازیکنان تیم ملی حمایت کنند.»

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 14
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • . IR ۲۳:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۲
    12 9
    موسوی کلا حاشیه داره. خودس و بالاتر از تیم میدونه
    • IR ۰۲:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۳
      1 1
      اگرعبادي بور به حاشيه متهم نيست مصاحبه اش رو بريد بخونيد . توي همين جام جهاني 600 دلار اگه خرج كرده باشن يعني 18 ميليون تومن همون اندازه فدراسيون بهشون جايزه مسابقات داده - حاشيه يعني فدراسيون غير شفاف . اين مبلغ برداخت تخريب بازيكنه . خيلي بهتر بئد اصلا مبلغي بهشون نميدادن . آخه نميشه يكي براي كشورش بازي كنه يكي ديگه حتي حاضر به شفافيت نباشه
  • ع. IR ۲۳:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۲
    3 5
    حاشیه و بس
  • IR ۰۰:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۳
    6 2
    فک‌ کردم میرحسین موسوی باز یه چیزی گفته خخخخ
    • Roja IR ۰۲:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۳
      2 1
      من هم چنین تصوری داشتم! مشرق هم تیتر های دوپهلو زدن رو ازسایت ........ورزشی یاد گرفته؟!چند روزه بد جوری دو تا موسوی رو به هم بافته ؟!
    • مشتاق IR ۱۱:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۳
      4 0
      منم همینطور , اولش فکر کردم میرحسین موسوی رو نوشته
    • IR ۱۵:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۳
      0 0
      نیش عقرب نه از ره کین ست بلکه اقتضای........
    • IR ۱۶:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۳
      0 0
      اون حیوون که اسمش تغییر کرد: میریزید فرعونی
  • IR ۰۱:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۳
    1 2
    دمش گرم
  • IR ۰۱:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۳
    5 1
    سلام. تیتر زدناتون خلاف شرعه
  • وحید نادر شاگرد اتوبوس IR ۰۲:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۳
    1 1
    انتقاد خوب است بنده شخصا حداقل هر ماه یکبار با جمعی از همکاران جلسه میگذاشتم جهت انتقاد ؛ و در آن جلسات هیچ کس حق صحبت نداشت مگر انتقادی را مطرح کند و حتی شده بود مسئول قسمتی مرا در جمع همه کارمندان دودوزه باز خطاب نموده بود و من فرصت اضافی دادم که ایشان انتقادشان را بازتر و واضح تر بیان کنند و اینگونه بود که عملکردی معادل 10 سال در یک سیستم تخصصی اداری دولتی ؛ در یکسال بدستآید و یا در جایی دیگر تولید صنعتی بدون یک ریال سرمایه گذاری جدید ؛ تا دو نیم برابر بهترین تولید در سنوات قبل شود؛ و یا در جایی دیگر تنها در عرض ه ماه عملکرد بازرسی معادل دو سال قبل شود و تازه تاثیر بازرسی در عملکرد واضح و موثر باشد و....از انتقاد (که ذاتا گزنده و ... و برای جلب نظر یا بیان اهمیت موضوع؛ با اغراق نیز مخلوط است)استقبال شود در عین حال انتقاد نباید عملکردهای خوب را سیاه نمایی کند
    • IR ۰۹:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۳
      0 0
      خودت فهمیدی چی گفتی؟
  • IR ۰۶:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۳
    0 1
    متاسفانه هنوز نتوانستیم موضوع عملکرد مسولیین و نقد بر انها را به یک فرهنگ غنی و تکامل بخش تبدیل کنیم
  • رضا IR ۱۰:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۳
    0 0
    شما مقایسه کنید یک بازیکن فوتبال حداقل 12میلیارد وخیلی بیشتر میگیره ضمن اینکه هیچ سودی به ورزش مملکت نداره وحالا یک بازیکن والیبال 18میلیون . آیا منصافانه است ؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس