مربی ذوب‌آهن: از داوری ضرر کردیم/ یک امتیاز از پرسپولیس هم خوب است

مربی تیم ذوب آهن گفت: داور بازی در صحنه اخراج او قصد کارت قرمز دادن نداشت اما بازیکنان پرسپولیس شلوغ کردند تا داور را تحت تاثیر قرار دهند.

به گزارش مشرق، حسین پاشایی مربی تیم ذوب آهن در نشست خبری بعد از بازی با پرسپولیس در خصوص این بازی اظهار داشت: درباره بازی باید بکگیوم که بازی سنگینی برای هر دو تیم بود. پرسپولیس واقعا خوب تقویت شده و بهترین بازیکنان را در اختیار دارد. تیم سال قبل خود را هم حفظ کرده است. آنها مقابل ما خوب بودند و بچه‌های ما هم فداکارانه بازی کردند. امیدوارم استارت خوبی برای یک لیگ پویا باشد.

وی ادامه داد: ما برای کسب ۳ امتیاز وارد زمین شدیم اما پرسپولیس تیم خوبی است. بردن این تیم کار سختی است اما با ۱۰ نفره شدن تیم ما موقعیتی به تیم حریف ندادیم. بازیکنان ما به پختگی خوبی رسیدند. این یک امتیاز آن هم ۱۰ نفره مقابل پرسپولیس ارزشمند است.

پاشایی درباره داوری دیدار امروز گفت: بنیادی فر از نخبگان داوری فوتبال ماست اما ما از او گله داریم. در صحنه اخراج او قصد کارت قرمز دادن نداشت اما بازیکنان پرسپولیس شلوغ کردند تا داور را تحت تاثیر قرار دهند. البته داور یک پنالتی هم برای ما نگرفت اما در مجموع از داوری ضرر کردیم. من از همه عزیزان که زحمت کشیدند تشکر می‌کنم و امیدوارم در بازی‌های بعدی پیام آور شادی برای هواداران باشیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس