حاشیه بازی ذوب‌آهن و پرسپولیس|اوت انداز معروف،اولین اخراجی لیگ/اعتراض به صحنه مشکوک در محوطه جریمه پرسپولیس

اعتراض بازیکنان ذوب آهن به خطای هند بازیکن پرسپولیس، دو کارت زرد را برای شاگردان تارتار به همراه داشت.

به گزارش مشرق، دیدار دو تیم ذوب آهن و پرسپولیس با تساوی بدون گل در نیمه دوم در جریان است.

* در دقیقه ۵۳ خطای نادر محمدی که در نیمه اول یک کارت زرد گرفته بود، روی بازیکن پرسپولیس خطاکرد. در این صحنه بازیکنان پرسپولیس به سمت داور رفتند و در اعتراض به این خطا از او خواستند کارت زرد دوم را به محمدی بدهد و بازیکن ذوب آهن را اخراج کند. بازیکنان ذوب آهن نیز سعی داشتند داور را متقاعد کنند که این صحنه خطا نبوده اما در نهایت داور با کارت زرد دوم خرید جدید ذوب آهن را اخراج کرد.

* پرسپولیس لیگ بیست و دوم را با ۷ تغییر نسبت به فصل قبل آغاز کرده، فصل گذشته این تیم در هفته اول با ترکیب حامد لک،سیدجلال حسینی،فرشاد فرجی، وحید امیری، مهدی شیری، میلاد سرلک، رضا اسدی، امید عالیشاه، مهدی ترابی، احسان پهلوان و مهدی عبدی به مصاف فولاد خوزستان رفت و حالا از آن تیم فقط ترابی، فرجی، عبدی و سرلک در ترکیب امروز یحیی گل محمدی قرار گرفته‌اند تا قرمزها با تغییرات زیاد و ۷ تازه وارد فصل جدی را شروع کنند.

* در دقیقه ۵۹ آرمان قاسمی اعتقاد به خطای هند پنالتی بازیکن پرسپولیس در محوطه جریمه داشت. اعتراضات بازیکنان ذوب آهن به تصمیم داور مبنی بر ادامه بازی، منجر به کارت گرفتن قاسمی و مسعود ابراهیم زاده کاپیتان ذوب آهن شد.

* در دقیقه ۶۱ اعتراض نیمکت نشینان ذوب آهن به تصمیمات داور باعث شد موعود بنیادی فر به کنار خط بیاید و ضمن آرام کردن عوامل اجرایی این تیم، به یکی از اعضای تدارکات گاندوها کارت زرد بدهد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ساسان IR ۲۱:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۲
    0 1
    ۹۰ دقیقه دفاع مقدس😂 ۳ تا تیرک دروازه. وقت تلف کردن دروازه بان ذوب آهن. اما تو اصفهان و با تیم نیمه کاره ۱ امتیاز گرفتیم. خداروشکر.
  • آرارات IR ۲۱:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۲
    0 1
    دمتون گرم خیلی خوب بود.. فقط یه مهاجم مثل لوکادیا میخواهیم که ضربه سرهارو بزنه‌‌... فوق العاده شوت زن و سرزن هست...
  • Perspolis IR ۲۱:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۲
    0 1
    فقط یک تمام کننده میخواهیم و بس؛ امیدوارم انشالله وحید امیری هم زودتر برگرده🤲 اولین کلین شیت علی بیرو بود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس