پنالتی؟ بازیکن استقلال شیرجه زد و بزرگنمایی کرد!

رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال می‌گوید صحنه زمین خوردن بازیکن استقلال در محوطه جریمه سپاهان پنالتی نبوده است.

به گزارش مشرق، خداداد افشاریان در خصوص اعتراض ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال بعد از باخت به سپاهان در مورد صحنه مشکوک به پنالتی گفت: من هم آن صحنه را از تلویزیون دیدم. داور در ۱۰ متری صحنه است. به نظرم بازیکن استقلال بزرگنمایی می‌کند و ادامه بازی بهترین تصمیم بود که حیدری به درستی قضاوت کرد.

رئیس کمیته داوران تاکید کرد: به بازیکن استقلال فشار نمی‌آید. یک تماس معمولی و در ادامه بزرگنمایی بازیکن استقلال است. به پای بازیکن استقلال دقت کنید؛ او شیرجه می‌زند.

افشاریان ادامه داد: نیمی از کارشناسان گفته‌اند این صحنه پنالتی است و نیمی گفته‌اند نیست. در این شرایط باید به داور اعتماد کرد.

بیشتر بخوانید:

باشگاه استقلال از بیژن حیدری شکایت می‌کند

وی در خصوص شکایت استقلال از داور بازی با سپاهان تصریح کرد: استقلال کار خودش را می‌کند ولی ما به این دست از رفتار اداری باشگاه‌ها توجه نمی‌کنیم. هم طرفدار تیم‌ها هستیم و هم طرفدار داوران. اگر داوران حقی از تیمی ضایع کنند، اتفاقاتی برایشان رخ می‌دهد. داور تنبیه و تشویق دارد. صحنه‌ها کاملاً واضح و شفاف است. اگر داوری اشتباه کند، مماشات نداریم.

رئیس کمیته داوران در خصوص اعتراض مس رفسنجان به پنالتی تیم نساجی هم اظهار کرد: در آن مسابقه آقای اصفهانیان ناظر بود. چیزی که در فیلم دیدم، قبل از پنالتی اول که به نفع نساجی گرفتند، آفساید بود.

افشاریان گفت: از ربیعی سرمربی مس تشکر می‌کنم که حرفه‌ای صحبت کرد ولی در اینکه برای ما نسخه بپیچد و بگوید فلان داور را بگذارید یا نگذارید، صحبت‌هایش قابل دفاع نیست.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۰:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۲
    5 5
    شیتیل بگیران پس پرده علیه استقلال از سوراخهایشون بیرون خزیدند شاه فرهاد کجایی ؟
    • بشار عبدالواحد IR ۱۰:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۲
      4 0
      خفشو مودباته گفتم
  • رضا IR ۱۱:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۲
    2 0
    به روباه گفتند شاهدت کیه گفت دمم!!!
    • IR ۱۶:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۲
      2 0
      تو دم داری رضا؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس