کد خبر 1407098
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۰
اراذل و اوباش درگیری در بیمارستان آباده دستگیر شدند

فرمانده انتظامی آباده از دستگیری ۳ نفر اراذل واوباشی کرد که با ایجاد درگیری دسته جمعی اقدام به برهم زدن نظم و امنیت عمومی کرده بودند.

به گزارش مشرق، سرهنگ سیدابوالفضل مسعودی اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر ایجاد درگیری دسته جمعی در بیمارستان امام خمینی (ره) شهرستان آباده توسط چند نفر اراذل و اوباش، بلافاصله مأموران انتظامی به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: با حضور مأموران در محل حادثه مشخص شد که ۳ نفر اراذل و اوباش پس از درگیری در سطح شهر برای معالجه به بیمارستان آباده مراجعه می‌کنند و در آن مکان نیز با هم درگیر و اقدام به قدرت نمایی با چاقو، فحاشی به کادر درمان، اخلال در نظم، رعب و وحشت برای دیگر بیماران و همچنین خسارت به اموال بیمارستان می‌کنند و سریعاً از محل متواری می‌شوند.

فرمانده انتظامی شهرستان آباده افزود: با عنایت به نارضایتی شهروندان از تحرکات و اقدامات مخلانه افراد مذکور و انتشار آن در فضای مجازی، موضوع دستگیری متهمان به صورت ویژه در دستور کار مأموران قرار گرفت.

سرهنگ مسعودی تصریح کرد: مأموران تحقیقات خود را آغاز و با اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند محل اخفتا متهمان را شناسایی و هر ۳ اراذل و اوباش را در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهمان به مراجع قضائی معرفی و با قرار بازداشت روانه زندان شدند، گفت: پلیس به هیچ عنوان اجازه اوباشگری و اخلال در امنیت را به هیچکس نمی‌دهد و با کسانی که بدون توجه به قانون امنیت شهروندان را مختل کنند به شدت برخورد خواهد کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس