کد خبر 1406806
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۲
تویوتا

تویوتا آیگو X‌ یک شاسی‌بلند فوق‌العاده کوچک است که براساس پلتفرم مشترک با تویوتا یاریس ساخته شده است.

به گزارش مشرق، تویوتا آیگو X‌ یک خودرو شهری است که نسبت به هاچ‌بک‌ها مقاوم‌تر است و ارتفاع بیشتری دارد. قیمت تویوتا آیگو X‌ در انگلستان از ۱۴۸۰۰ پوند شروع می‌شود و گران‌ترین تیپ آن با تمامی امکانات ۱۹۶۵۰ پوند قیمت دارد.


تویوتا آیگو X‌ ارتفاع چندان بلندی ندارد، از این رو تویوتا برای عکسهای تبلیغاتی آن از مدل‌های بلندقامت استفاده نمی‌کند تا کاربردی بودن محصولش زیر سوال نرود. برای مقایسه بهتر است بدانید که ابعاد و قامت تویوتا آیگو X‌ معادل ۶۰ درصد یک لندروور دیفندر است.
 

تویوتا آیگو X‌ کوچک‌ترین شاسی بلند +عکس

رینگ‌های در نظر گرفته شده برای تویوتا آیگو X‌ از نوع ۱۸ اینچی هستند و به خوبی قوس داخل چرخ‌ها را پر می‌کنند. تویوتا هیچ اطلاعاتی در مورد زاویه ورود و خروج یا زاویه شکست این شاسی‌بلند کوچک منتشر نکرده است، از این رو توصیه می‌شود که قید هرگونه عملیات آفرودی سنگین با این خودرو را بزنید.

از نظر فضای داخلی، تویوتا آیگو X‌ مناسب ظاهر می‌شود و برای استفاده در مسافرت‌های کوتاه شهری و بین شهری مناسب است. همچنین ابزارهای فناوری این خودرو در دسترس مخاطبان قرار دارند و به راحتی قابل استفاده هستند. از این رو می‌توان شاسی‌بلند کوچک تویوتا را کاربردی قلمداد کرد. با این حال همچون نسخه هاچ‌بک یعنی تویوتا یاریس، فضای کافی برای سرنشنیان ردیف عقب آیگو وجود ندارد.

تویوتا آیگو X‌ کوچک‌ترین شاسی بلند +عکس


موتور تویوتا آیگو X‌ از نوع یک لیتری تنفس طبیعی است که ۷۱ اسب‌بخار قدرت تولید می‌کند. شتاب صفر تا صد رسمی این خودرو ۱۵.۶ ثانیه اعلام شده است که رقم کندی است و البته نباید انتظار شتاب خارق‌العاده را از این خودرو داشت. جنبه مثبت تویوتا آیگو X‌ در بحث فنی، کم مصرف بودن آن است. همچنین باید توجه کرد که تویوتا آیگو X‌ تنها شاسی بلند با سیستم چهارچرخ محرک است که با قیمتی کمتر از ۲۰ هزار پوند در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

تویوتا آیگو X‌ کوچک‌ترین شاسی بلند +عکس

منبع:خودرو بانک

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • BE ۱۱:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    5 1
    مسخره پس فردا سه چرخه شاسی بلند میزنن
  • IR ۱۳:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    3 0
    کی قرعه کشی میکنن!؟؟
  • IR ۱۹:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    1 0
    چقدر کیوته

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس