کد خبر 1406441
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۴
اجرای «سلام فرمانده» توسط هواداران استقلال + فیلم

رابطه دراگان اسکوچیچ با استقلال طی چند ماه اخیر فراز و نشیب بسیار زیادی داشته است به همین خاطر باشگاه به لیدرها توصیه کرده که در سال جام جهانی علیه سرمربی تیم ملی مواضع تندی نگیرند.

به گزارش مشرق، رابطه دراگان اسکوچیچ با استقلال طی چند ماه اخیر فراز و نشیب بسیار زیادی داشته است. پس از این که تیم ملی راهی جام جهانی شد، فرهاد مجیدی در یک مصاحبه طوفانی به‌شدت علیه دراگان اسکوچیچ موضع گرفت و سرمربی تیم ملی را بابت عدم دعوت شاگردانش مورد نقد قرار داد. نکته جالب این بود که دقیقاً پس از همین مصاحبه و هنگامی که تیم ملی مهیای بازی با کره جنوبی و لبنان می‌شد تعداد ملی پوشان استقلال به طرز قابل ملاحظه‌ای افزایش یافت

استقلال و دراگان قبل از اردوی قطر هم با یکدیگر به مشکل برخوردند و کار حتی به خط زدن موقت هر پنج بازیکن دعوت شده این تیم نیز کشیده شد ولی در نهایت نه تنها مسأله مرتفع شد بلکه ابوالفضل جلالی هم به اردو فراخوانده شد تا تعداد ملی پوشان آبی به عدد ۶ برسد. حالا فعلاً طرفین رابطه خوبی با هم دارند و مسئولان باشگاه به هیچ عنوان نمی‌خواهند هوادارانشان علیه سرمربی تیم ملی در ماه‌های منتهی به جام جهانی مواضع تندی بگیرند. روی همین اصل به لیدرها توصیه شده در بازی با سپاهان و سایر دیدارهایی که استقلال میزبان است، فوق‌العاده حواس‌شان را جمع کنند و به سکوها اجازه ندهند علیه اسکوچیچ مواضع تندی بگیرند. به احتمال فراوان سرمربی کروات تیم ملی برای تماشای چند مسابقه استقلال در استادیوم حضور پیدا می‌کند.

منبع: روزنامه ایران ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس