کد خبر 1406268
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۱
رهبر انصارالله: هدف ما پایان محاصره یمن است

رهبر جنبش انصارالله یمن با اشاره به اینکه هدف آن‌ها پایان دادن به تجاوزات و محاصره است، تأکید کرد که ملت یمن بایستی همواره برای مقابله با دشمنان آماده باشند.

به گزارش مشرق، سید «عبدالملک بدرالدین الحوثی» رهبر جنبش انصارالله یمن در سخنانی به مناسبت سالروز شهادت حضرت اباعبدالله الحسین(ع) گفت که امام حسین امتداد اسلام ناب و حضرت رسول اکرم(ص) و انقلاب امام حسین (ع) نیز برای مقابله با کودتای اموی‌ها علیه دین بود.

وی گفت که آمریکا و اسرائیل ادامه دهنده راه یزید هستند و کسانی که در صف آن‌ها بوده و برای آن‌ها خدمت می‌کنند همانند ابن زیاد و شمر هستند.

بنابر گزارش وبگاه «المسیرة»، الحوثی گفت که دشمنان ما می‌خواهند ما را خوار کرده و تحت سلطه و بندگی خود درآورند، آمریکایی‌ها و اسرائیلی‌ها نمی‌خواهند ما امت مستقل و بدون وابستگی باشیم، دشمنان می‌خواهند امت را منحرف کرده و آن‌ها را مطیع و تسلیم دشمنان کنند.

وی افزود: منبع خطر یزیدی معاصر همان آمریکا و اسرائیل و مزدورانش هستند و ما نیز بایستی در موضع امام حسین (ع) بوده و تسلیم شدن و ظلم را نپذیریم، دشمنان امت می‌خواهند مفاهیم دینی را تخریب کرده و امت را گمراه سازند تا در برابر سلطه آن‌ها ایستادگی نکند، آنها از طریق تریبون‌های انحرافی و علمای گمراهی سعی می‌کنند به نام دین به تمامی اشکال انحراف مشروعیت بخشند، سازش با اسرائیل و وابستگی علنی و صریح به آمریکا را توجیه کنند، عناوین ابراهیمی و آنچه به آن مربوط است نیز در چارچوب تحریف آیات قرآنی و خدمت به دشمنان امت است.

رهبر انصارالله یمن تصریح کرد: آمریکا و اسرائیل می‌خواهند امت را از حق در تمامی امور زندگی منحر سازند، رویکرد آمریکا و اسرائیل رویکرد شیطانی است که جامعه بشری و از جمله جامعه اسلامی را هدف قرار داده و فاسد می‌کند.

وی گفت: آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها علیه امت توطئه کرده و فتنه‌انگیزی می‌کند و دین و زندگی آن‌ها را هدف قرار می‌دهند، پذیرش سلطه دشمنان یعنی نابودی همه چیز و از دست دادن دنیا و آخرت؛ همان رویکردهای یزید و بنی امیه را امروز دشمنان امت در زمان ما در پیش گرفته‌اند و عقاید اسلامی ما ایجاب می‌کند که در موضع امام حسین (ع) بوده و با دشمنان مقابله کنیم.

الحوثی تأکید کرد که از هیچ تلاشی برای مقابله با توطئه‌های آمریکا دریغ نخواهند کرد و افزود: ما بر ایستادگی در کنار امت اسلامی و چالش‌هایی که در عراق، سوریه، لبنان، بحرین و ایران با آن مواجه هستند، تأکید می‌کنیم و به ائتلاف متجاوز توصیه می‌کنیم که فرصت آتش‌بس را برای خروج از بحران، پایان دادن به تجاوزات و محاصره و دست کشیدن از توطئه‌ها غنیمت بشمارد.

وی افزود که ملت عزیز ما بایستی آمادگی کامل برای مقابله با دشمنان را در شرایط آتش‌بس موقت داشته باشد، هدف ما پایان دادن به تجاوزگری و محاصره است و بایستی مراقب همه عوامل پیروزی و قدرت بوده و در برابر توطئه‌ها هوشیار باشیم.

بنابر گزارش المیادین، رهبر انصارلله با اشاره به تجاوزات جدید رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه گفت: حملات اخیر رژیم صهیونیستی علیه جنبش جهاد اسلامی نشان داد که دشمن به جنایت‌هایش ادامه می‌دهد، ما بر موضع اصولی خود در قبال آرمان فلسطین تأکید می‌کنیم و امت بایستی موضع صریح برای دشمنی با اسرائیل اتخاذ کند.

وی افزود: تاکتیک اسرائیل برای هدف قرار دادن یک گروه از مقاومت و اینکه می‌گوید که گروه‌های دیگر را هدف قرار نمی‌دهد، روشی فریبکارانه و برای ایجاد تفرقه در میان گروه‌های مقاومت است و ما از گروه‌های مقاومت فلسطین می‌خواهیم که اجازه ندهند این تاکتیک اسرائیل موفق شود.

وی گفت که ما افتخار می‌کنیم که جزئی از محور مقاومت هستیم و از هیچ تلاشی برای مقابله با پروژه آمریکایی در منطقه دریغ نمی‌کنیم و از ملتمان می‌خواهیم که برای مقابله با دشمنان در زمان آتش‌بس موقت، آمادگی کامل و دائمی داشته باشند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس