کد خبر 1406229
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۶
استقلال با یک ترفند تکراری این لژیونر را هم آبی پوش می کند!

خریدهای ساپینتو برای تیم استقلال به پایان نرسیده است.

به گزارش مشرق، او با وجود خرید محمد محبی از تیم سانتاکلارا یک بازیکن دیگر را هم در تلاش است به ترکیب تیمش اضافه کند و اوکسی نیست جز مهدی قایدی.

سرمربی تیم استقلال فیلم بازی های مهدی قایدی را دیده و روی جذب او هم به باشگاه تاکید کرده است. مهدی قایدی هم اکنون در تهران به سر می برد اما حضور او در باشگاه استقلال و عقد قرارداد با تیم آبی منوط به این است که رضایتنامه این بازیکن از سوی باشگاه شباب صادر شود.

باشگاه الاهلی فصل گذشته برای در اختیار گرفتن مهدی قایدی ۵۰ میلیارد تومان به حساب باشگاه استقلال واریز کرد و حالا مشخص نیست آیا باشگاه شباب الاهلی برای آزاد کردن مهدی قایدی چنین پولی را از آبی ها طلب خواهد کرد یا نه.

دو روایت در مورد قرارداد مهدی قایدی وجود دارد. برخی می گویند قرارداد او ۵ ساله است و برخی می گویند قرارداد ۳ ساله است. در هر دو صورت مهدی قایدی برای جدایی از باشگاه اماراتی باید رضایت باشگاهش را جلب کند. صحبت از حضور مهدی قایدی در تیم اتحاد کلباء و الوصل هم به میان آمده بود اما هنوز اتفاق خاصی در این زمینه رخ نداده است.

اما شاید استقلال ترفند جذب محمد محبی را برای مهدی قایدی هم بکار ببرد. جذب مهدی قایدی به عنوان بازیکن قرضی. این ترفند شاید جواب دهد و در روزهای آتی حضور این بازیکن هم در تیم آبی نهایی شود. 

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۷
    0 0
    واقعا میتونه این کارو انجام بده چون مافیای الاستقلال همه جا نفوذ دارن
  • IR ۲۳:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۷
    0 0
    اشکال نداره، ۵۰ میلیارد چیزی نیست، بخرید، بدهی ها و چکها رو همیشه مدیرعامل بعدی باید پاس کنه، فوقش مسئله میرسه به فیفا و دادگاه عالی ورزش ، اونجا دیگه همه پرسپولیس، استقلال و تیم ملی ایرانو می شناسن اگه یه فصل پرونده نداشته باشیم بچه های دادگاه ورزش نگرانمون میشن .
  • IR ۰۳:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
    0 0
    البته با یک ترفند مافیایی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس