کد خبر 1406172
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۷
گزارش رسانه روسی؛ چشم امید تراکتوری‌ها با بردیف در لیگ ایران

رسانه روسی در گزارشی به استارت تراکتور با قربان بردیف در لیگ ایران پرداخت.

به گزارش مشرق، قربان بردیف یکی از سرشناس ترین مربی فوتبال روسیه در این فصل هدایت تراکتور را برعهده دارد به همین خاطر رسانه های روسیه اخبار این تیم ایرانی را رصد می کنند.

در جدیدترین خبر در این زمینه سایت «turkmenportal» روسیه درباره استارت بردیف با تراکتور در لیگ ایران نوشت: قربان بردیف، متخصص فوتبال روسیه ۲۲ مرداد به عنوان سرمربی تیم تراکتور ایران اولین بازی را انجام خواهد داد. در چنین روزی فصل ۲۰۲۲/۲۳ مسابقات لیگ ایران آغاز می شود.

چشم امید تراکتوری‌ها به بردیف

تراکتور اولین بازی رسمی خود را در خانه مقابل گل گهر سیرجان برگزار می کند. این در حالی است که شاگردان بردیف در تبریز خود را برای فصل جدید آماده می کنند.

لیگ برتر خلیج فارس که به آن لیگ برتر ایران نیز می گویند بهترین لیگ فوتبال ایران است که ۱۶ باشگاه فوتبال  در آن شرکت می کنند.

قربان بردیف در تاریخ ۲۹ خرداد به عنوان سرمربی تیم  تراکتور ایران منصوب شد. این تیم به کلاس بالای مربی ترکمنستانی و موفقیت های او در باشگاه های روبین کازان و روستوف روسیه چشم بسته است. بردیف نه تنها به عنوان سرمربی، بلکه به عنوان مدیر فنی منصوب شد، یعنی او تمام زیرساخت های تیم را مدیریت خواهد کرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس