کد خبر 1405605
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۵

تابستان که شروع می‌شود، اولین چیزی که به ذهن آدمی می‌آید، تعطیلات و سفرهای تابستانه است. به‌خصوص اگر کل سال را مشغول تحصیل و درس و کار بوده‌ باشید، حال نیاز دارید تا اوقاتی را به همراه دوستان و خانواده به استراحت و تفریح بپردازید. همواره صحبت از این است که از تهران، از این شهر پر از ترافیک و دود برای تعطیلات تابستانی کجا برویم، اما این‌بار ما می‌خواهیم شما را از هر کجایی که هستید به شهر تهران دعوت کنیم و به شما قول بدهیم که قرار است تابستانی مهیج را در این شهر هزار و یک رنگ تجربه کنید.

اجاره سوئیت در تهران با اسنپ روم

تهران کجا برویم؟

«کجا برویم؟» این سوال، یکی از اساسی‌ترین سوال‌هایی است که وقتی وارد یک شهر جدید می‌شویم در ذهن‌مان ایجاد خواهد شد و به‌طور معمول برای پیدا کردن جواب، دست به دامان گوگل می‌شویم که در این صورت با حجم عظیمی از جاهای دیدنی، تاریخی، تفریحی و ... مواجه خواهیم شد. حال از سوال کجا برویم به سوال کدام یک را انتخاب کنیم، خواهیم رسید. زیرا که مطمئنا نمی‌توانیم تمامی مکان‌های پیشنهادی را برویم.

برای همین در ابتدا باید مشخص نمایید که می‌خواهید به مکان‌های تاریخی بروید یا بیشتر اهل طبیعت‌گردی و مکان‌های بازی و تفریحی هستید. اگر در تابستان به تهران سفر کرده‌اید ما به شما طبیعت‌گردی در تهران را پیشنهاد می‌دهیم. اما قبل از مشخص کردن مکان‌هایی که قصد رفتن به آن‌جا را دارید، بهتر است به فکر اسکان خود در شهر تهران باشید که برای این‌کار می‌توانید با اجاره خانه روزانه در تهران خیال خود را از این بابت راحت کنید.

طبیعت‌گردی در تهران

اگر اهل طبیعت‌گردی و گشت و گذار در پارک‌ها و فضاهای سبز هستید، دریاچه چیتگر، پارک ملت، پل طبیعت و توچال از بهترین مکان‌هایی است که در گرمای تابستان می‌تواند به‌دلیل داشتن فضایی سبز و هوایی مطبوع، انتخاب مناسبی برای شما باشد.

شما می توانید از اسنپ روم در نزدیکی جاهای دیدنی پایتخت بهترین سوئیت تهران را با قیمت مناسب اجاره کنید

اجاره سوئیت در تهران با اسنپ روم

دریاچه چیتگر

دریاچه چیتگر با مساحتی حدود ۳۳۰ هکتار در مجاورت پارک جنگلی چیتگر قرار دارد که علاوه بر استفاده از چشم‌انداز زیبایی که دارد شما می‌توانید یک قایق‌سواری هیجان‌انگیز را در این دریاچه تجربه کنید و از برخورد نسیم خنک به صورتان لذت ببرید. همچنین اگر اهل دوچرخه سواری هستید نیز می‌توانید با اجاره دوچرخه از فضای مخصوص در نظر گرفته شده برای عبور دوچرخه در آن‌جا استفاده کنید و لحظات جذابی را سپری نمایید.

پارک ملت

پارک ملت با مساحت چیزی حدود ۳۴ هکتار یکی از بزرگ‌ترین پارک‌های تهران بوده که سبک طراحی آن به سبک پارک‌های انگلیسی است. علاوه بر فضای سبز و هوای مطبوع شما می‌توانید در این بوستان از دیدن سردیس‌ها و تندیس‌های متنوع دیدن نمایید.

پل طبیعت

پل طبیعت یکی از پل‌های غیر خودرویی بوده که در سه طبقه ساخته شده است. این پل با معماری منحصربه‌فردی که دارد؛ دو پارک طالقانی و آب و آتش را در شرق و غرب تهران به هم وصل کرده است. در این پل رستوران‌ها و کافه‌های متنوعی وجود دارد که می‌توانید با دوستان خود نشسته و از خوردن غذا و نوشیدنی خود در فضایی باز با طبیعتی زیبا لذت ببرید.

توچال

توچال نیز یکی از پرطرفدارترین مکان‌های تفریحی، به‌خصوص در روزهای گرم تابستان است که شما را به هوایی خنک و نسیمی دلنشین مهمان می‌کند و شما می‌توانید از پیاده‌روی در آن‌جا لذت برده و اگر نیز اهل کوه‌نوردی و صخره‌نوردی نیز باشید، این فضا بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. اگر خوش‌شانس باشید و هوا در تابستان بسیار گرم نشده باشد و به جنگ برف‌ها نرفته‌ باشد، می‌توانید تجربه یک روز برفی را نیز در تابستان داشته باشید، اما اگر هم در این حد خوش‌شانس نبوده باشید، مطمئن باشید که باید با خود لباس گرم به‌همراه داشته باشید، چون با دمایی نزدیک به صفر درجه روبه‌رو خواهید شد و گویی از تابستان به پاییز و حتی زمستان سفر کرده‌اید.

 کجا ساکن شویم؟

اجاره سوئیت در تهران با اسنپ روم

حتما به خاطر دارید که در ابتدا یادآوری کرده بودیم که قبل از هر چیز به فکر اجاره خانه روزانه در تهران و یا اجاره روزانه آپارتمان در تهران باشید؛ زیرا مطمئنا  بعد از یک روز گردش و تفریح، نیاز به فضایی خواهید داشت که بتوانید در آنجا با خیال راحت استراحت نمایید. اما نگران نباشید! اسنپ روم این امکان را برای شما ایجاد کرده است که با توجه به بودجه و شرایط خود بتوانید بهترین سوئیت تهران را از آن خود نمایید یا اگر به‌صورت جمعی به تهران سفر کرده‌اید، می‌توانید با اجاره خانه روزانه در تهران امنیت و آرامش را به خانواده و دوستانتان هدیه دهید. یکی از مزیت‌های اسنپ‌روم پشتیبانی ۲۴ ساعته آن است که به شما این امکان را می‌هد که هر ساعت از شبانه‌روز که با مشکلی مواجه شدید، یا اگر سوالی داشتید بتوانید به آسانی و با خیال راحت با مشاورهای اسنپ‌روم تماس بگیرید و سوال و مشکل خود را مطرح سازید.

در آخر

تا دیر نشده و زمان تابستان را از دست نداده‌اید، به همراه دوستان و خانواده خود به تهران سفر کرده و از فضاهای تفریحی و سبز تهران و اسکانی آرام و مطمئن با اسنپ‌روم لذت ببرید که شاید تجربه‌ای برای شما رقم بخورد که از این پس در جواب سوال همیشگی «کجا برویم؟» جوابتان فقط تهران باشد.


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس