کد خبر 1405293
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۸
ادامه تنش‌ها در روابط دوحه و منامه

وزیرخارجه بحرین از عدم پاسخگویی قطر به پیشنهادات مطرح شده در زمینه حل مسائل اختلافی میان دو کشور، ابراز تاسف کرد و البته باب گفتگوها را همچنان باز دانست.

به گزارش مشرق به نقل از وبگاه روسیا الیوم، عبداللطیف الزیانی وزیرخارجه بحرین از عدم پاسخگویی قطر به پیشنهادات مطرح شده در زمینه حل مسائل اختلافی میان دو کشور، ابراز تاسف کرد و البته باب گفتگوها را همچنان باز دانست.

وی این سخنان را در گفتگو با اصحاب رسانه بحرین عنوان کرد و افزود: بحرین چندین بار برادران قطری را برای برگزاری نشست های دو جانبه جهت گفتگو درباره مسائل معلق مانده، دعوت کرده است.

وی از اینکه دوحه به این پیشنهادات بی توجهی کرده و درخواست ها منامه را بی پاسخ گذاشته، ابراز تاسف کرد و گفت: کشور قطر تاکنون به دعوت های مکرر ما توجهی نشان نداده، ما اعتقاد داریم رها کردن مسائل اختلافی میان دو کشور و عدم حل آنها مفید نیست.

عبداللطیف الزیانی تاکید کرد: براین اساس هم اکنون مسئولیت بر عهده برادران قطری ماست چون به دعوت های مکرر ما بی توجهی کرده اند.

وزیرخارجه بحرین افزود: منامه بر روابط برادرانه با دوحه اهتمام ویژه دارد و باب گفتگوها را همچنان باز گذاشته است، ما آمادگی داریم درباره همه مسائل اختلافی و معلق مانده گفتگو کنیم.

وی موضوعاتی نظیر صیادان بحرینی، هماهنگی دریایی و هوایی را از جمله مسائل معلق مانده در روابط بحرین و قطر توصیف کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس