کد خبر 1404799
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۵
نگرانی بزرگ کادر فنی استقلال از بازی مقابل سپاهان

کادر فنی استقلال از بابت شناسایی نقاط ضعف و قوت حریفان فقط نگران دو هفته اول هستند چون نمی‌دانند شرایط تاکتیکی سپاهان و ملوان چگونه است.

به گزارش مشرق، این‌طور که از داخل جلسات فنی آنها شنیده‌ایم، با توجه به آغاز فصل کاملاً طبیعی است که سپاهان هم مانند خود استقلال متحول شده و سرمربی جدیدی استخدام کرده است. 

به همین خاطر مانند یک هندوانه در بسته بوده و شناخت کافی نسبت به آن وجود ندارد. این مشکل برای استقلالی‌ها در هفته دوم هم پابرجاست چون باید با ملوانی بازی کنند که از لیگ آزادگان صعود کرده و شرایط ویژه‌ای دارد اما قطعاً از بازی با مس کرمان در هفته سوم وضعیت برای استقلال بهتر خواهد شد چون دو مسابقه از این تیم دیده‌اند و نسبت به شرایط فنی کرمانی‌ها اطلاعات دقیقی به دست آورده‌اند.

بیشتر بخوانید:

ایراد بزرگی که در استقلال وجود دارد/ انتقادی به سرمربی وارد نیست

 طبیعی است هفته به هفته شناخت آنها نسبت به رقبایشان بیشتر می‌شود و البته حریفان استقلال نیز دقیقاً همین وضعیت را پیرامون آبی‌پوشان تهرانی پیدا خواهند کرد. قطعاً ریکاردو آنقدر زرنگ است که بداند نتیجه دو بازی ابتدایی چقدر اهمیت دارد و حتی با وجود ناشناخته بودن سبک تاکتیکی رقبا، استقلال چاره‌ای جز کسب پیروزی مقابل آنها نخواهد داشت.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • کیسه IR ۰۴:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۳
    0 0
    الان مجتبی جباری گریه میکنه😥😥

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس