کد خبر 1404773
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۳

به گزارش مشرق،  کاربری طی توئیتی به سقوط شدید میزان فرزندآوری در دنیا با مقایسه سال ۱۹۷۰ و ۲۰۱۵ پرداخت.

 سقوط شدید میزان فرزندآوری در دنیا+ عکس

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    10 6
    زن را مانند مردان فرض کردند و آنها را آوردن در جامعه تا کار کنند و در کنار آن تبلیغ پنهانی جهانی بر کم جمعیت همین می شود
    • IR ۱۳:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
      8 12
      حالا گیرم جمعیت جهان بشه بیست میلیارد چیش گیر تو میاد که از کم شدنش ناراحتی!؟ هر چی کمتر بهتر . کره زمین هم یک شی فیزیکی و دارای محدودیت های ماده و مادی هست و ظرفیت بی نهایت نداره. مشابه یک اتوبوس که نهایت ۴۰ نفر ظرفیت داره و اگر ۳۰ نفر بخوان سوار بشن میشه نوع ویژه با صندلی های راحت تر، حالا بعضی پیدا شدن میگن کاش چهارصد نفری سوار همین اتوبوس بشیم و ذوق هم می کنند!!! خب جانم اونجوری که همه خفه میشن، ذوق کردن نداره .
  • IR ۱۲:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    5 0
    ان‌شاءالله درست میشه. ولی اگر الان جمعیت ۱۲۰ یا ۱۸۰ میلیون بود با همین مشکلات اقتصادی و تولید ناخالص و ضریب بیکاری، رتق و فتق اوضاع چگونه ممکن بود. اگر سامان اقتصادی وجود داشت و نرخ تورم معقول بود، جا داشت افزایش جمعیت در دستور کار قرار بگیره
  • IR ۱۴:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    1 1
    این همان ضربه ی مرگبار محصولات ترایخته است ر. ک: NSSM 200 شورای امنیت ملی آمریکا درباره ی لزوم کنترل جمعیت جهان و مابقی ماجرا. کارشناسان ایرانی مخالف این محصولات هم که درو شدند و کسی از آنها خبری ندارد.
  • IR ۰۱:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۳
    2 0
    حسابشو بکنید: با این نرخ تورم باز تورم رو تورم میاد بنام هزینه برای طرح افزایش جمعیت! بعد این کودکان در چه جور فرهنگ اجتماعی ای رشد می‌کنن، چه جوری تغذیه می‌شن، چه شغلی براشون هست، هنوز فکری براش نشده!!! فقط ورد زبون ها شده افزایش جمعیت!
  • IR ۰۲:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۳
    2 0
    بعلت مسائل اقتصادی و تهاجم فرهنگی توجه به حلال و حرام از بین رفته. اکثرا هر جور بتونن از کارشون یا از حق همدیگه می دزدن. حاضرن همه موجودات اعم از انسان و حیوان و گیاه رو فدای امیال و منافع خود کنن. اونوقت در چنین وضعیت اسفناک فرهنگی- اقتصادی- اجتماعی به ضرب انواع پاداش که بسیار هزینه بره، بخواهیم افزایش جمعیتی رخ بده که برای هیچ چیزش برنامه ای نداریم. جمعیت موجود رو نمی تونیم تامین و مراقبت کنیم، افزایش نفوس رو کلید می زنیم!!! کجا میریم، الله اعلم!
  • ت IR ۱۷:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۳
    1 0
    کشور جمعیتش زیاده ولی اکثرن دهه شصتی و میان سال و پیر

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس