نگاهی به فهرست خارجی‌هایی که با نظر گل‌محمدی به پرسپولیس آمدند؛ بدسلیقه مثل «یحیی»

نگاهی به فهرست بازیکنان خارجی‌ که با نظر «یحیی گل‌محمدی» به پرسپولیس آمده‌اند، نشان می‌دهد که او در جذب بازیکن خارجی یک ناکام بزرگ بوده است.

به گزارش مشرق،‌ تیم فوتبال پرسپولیس این روزها برای تکمیل کادر بازیکنان خود برای لیگ بیست‌ودوم به شدت پیگیر جذب یک مهاجم خارجی است. تا کنون بیش از پنج گزینه به پرسپولیس معرفی شده‌اند که هر کدام بنا به دلایلی حضورشان در تهران منتفی شده است.

اصلی‌ترین گزینه پرسپولیسی‌ها کاسیانو دیاز مهاجم تیم ویزلا پرتغال بود. بازیکنی که پروسه انتقالش به‌قدری طولانی شد که سرانجام مصدومیت گریبان او را گرفت و نتوانست سرخپوش شود. آلف مانگا مهاجم تیم گویاس دیگر گزینه سرخپوشان بود که با وجود توافق اولیه، او به یکباره مبلغ درخواستی‌اش را افزایش داد تا حضور او نیز منتفی شود.

شیخ دیاباته بازیکن سابق استقلال هم از جمله نفرات معرفی شده به پرسپولیس بود. مدیریت پرسپولیس با جذب او موافق بود اما یحیی گل‌محمدی به دلیل سبک بازی کُند دیاباته، تمایلی به جذب این بازیکن نداشت.

در همین راستا سرخپوشان هنوز امیدوارند تا بتوانند پیش از آغاز لیگ بازیکن بگیرند.

این در حالی است که عملکرد یحیی گل‌محمدی در جذب بازیکن خارجی نشان می‌دهد که او تبحر خاصی در این زمینه نداشته و تمام بازیکنان خارجی که در این مدت با نظر او به پرسپولیس اضافه شده‌اند،‌ نه تنها نتوانستند باری از دوش پرسپولیس بردارند بلکه با شکایت به فیفا مشکلاتی را هم برای پرسپولیس ایجاد کردند.

نگاهی به فهرست خارجی‌هایی که با نظر گل‌محمدی به پرسپولیس آمدند؛ بدسلیقه مثل «یحیی»

یحیی گل‌محمدی که در نیم‌فصل لیگ بیستم، جایگزین گابریل کالدرون شد، از همان ابتدا روی جذب دو مهاجم تاکید داشت. کریستین اوساگونا و آنتونی استوکس نفراتی بودند که با اصرار گل‌محمدی به جمع سرخپوشان اضافه شدند.

استوکس که تنها پس از ۳ بازی از بازگشت به ایران سر باز زد و به کشورش رفت، در نهایت با حکم شکایت او پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس بسته شد و بدهی زیادی روی دست سرخپوشان ماند.

اوساگونا هم تنها یک نیم‌فصل در جمع سرخپوشان بود و در تمام بازی‌هایی که برای پرسپولیس انجام داد، یک گل و یک پاس گل داد. از طرفی پنالتی که در جریان دربی جام حذفی از دست داد، موجب شد تا پرسپولیس از گردونه مسابقات کنار رود.

نگاهی به فهرست خارجی‌هایی که با نظر گل‌محمدی به پرسپولیس آمدند؛ بدسلیقه مثل «یحیی»

فصل پس از آن، پرسپولیس بازیکن خارجی نگرفت چرا که آن زمان طبق قانونی که برای سرخابی‌ها اعمال شد، جذب بازیکن خارجی امکان‌پذیر نبود.

پیش از لیگ بیست‌ویکم اما سرخپوشان باز هم نتوانستند بازیکن خارجی بگیرند اما در شرایطی که چند هفته از لیگ گذشته بود، خریدهای عجیبی انجام دادند. دو بازیکن جوان تاجیکستانی از تیم استقلال این کشور به جمع سرخپوشان ملحق شدند.

این نفرات هفته‌ها به خاطر بسته بودن پنجره نتوانستند به میدان بروند اما پس از چند هفته معطلی سرانجام برای سرخپوشان به میدان رفتند. صفروف چندان فرصت بازی پیدا نکرد. حنانوف هم که با اشتباهات عجیبش یکی از اصلی‌ترین دلایل شکست پرسپولیس مقابل آلومینیوم و حذف سرخپوشان از جام حذفی بود، چندان بازیکن مطمئنی نشان نداد.

نگاهی به فهرست خارجی‌هایی که با نظر گل‌محمدی به پرسپولیس آمدند؛ بدسلیقه مثل «یحیی»

شرزود تمیروف هم که نیم‌فصل به پرسپولیس اضافه شد، نتوانست عملکرد خوبی داشته باشد و تنها یک گل زد. عملکرد نه چندان خوب او موجب شد تا این بازیکن در فهرست مازاد قرار بگیرد اما عدم جذب یک مهاجم ششدانگ موجب شد تا گل‌محمدی او را بازگرداند.

نگاهی به فهرست خارجی‌هایی که با نظر گل‌محمدی به پرسپولیس آمدند؛ بدسلیقه مثل «یحیی»

این خریدهای به اصطلاح نپخته نشان می‌دهد که گل‌محمدی نتوانسته در جذب بازیکن خارجی عملکرد خوبی داشته باشد. با این وجود باید دید که اصرار او برای خرید بازیکن خارجی، برای تیم مفید خواهد بود یا دوباره نیز خریدهای بی‌کیفیت او، عواقب سنگینی را به پرسپولیس تحمیل می‌کند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 34
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 7
  • بشار عبدالواحد IR ۱۸:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    9 14
    زنده باد پرسپولیس و یحیی گمحمدی
    • بشار عبدالواحد IR ۲۰:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
      10 14
      زنده باد یحیی گه محمدی
    • آریا IR ۲۱:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
      5 12
      مرگ بر صهیونیست کودک کش و آل سعود ملعون ! درود بر جمهوری اسلامی ایران وتمام ملت بزرگوار کشورم🇮🇷
  • بشار عبدالواحد IR ۱۸:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    8 10
    فقط شهرخودرو مشهد و الهلال عربستان
    • تخت جمشید IR ۲۰:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
      7 2
      به خدا تو بیماری بشار. چرا یکبار به پرسپولیس حمله میکنی و یکبار به استقلال؟ درست مثل انسان بیا نظرت رو بیان کن دیگه. الهلال عربستان چه ربطی به ما داره؟
    • بشار عبدالواحد IR ۲۰:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
      3 11
      آخر الهلال تیم کشورم است
    • بشار عبدالواحد IR ۲۰:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
      3 13
      استقلال کیسه و لنگپولیس سرور و سپاهان لوله و الهلال سرور آسیا و شهر خودرو تیم محبوبم
    • تخت جمشید IR ۲۱:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
      6 2
      تو که سعودی هستی پس غلط میکنی از گل محمدی تعریف میکنی و یک روز در میون هوادار تیمهارو به جون هم میندازی! اینجا ایرانه و همه ی ما مردم ایران چه قرمز چه آبی فقط در حد فوتبالی کری میخونیم! اما تو به گفته ی خودت سعودی هستی و بیجا میکنی میایی در مورد فوتبال جمهوری اسلامی ایران قارقار میکنی! زنده باد ایران🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷
    • رمضانی IR ۰۱:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
      3 1
      در موافقت با تخت جمشید و خطاب به بشارمیگم با پرسپولیسیها کری زیاد داریم ولی در برابر کسی که غرور ی ایرانی را لگد کوب کنه علیرغم اختلاف نظرها یدواحده هستیم وآدم حسابش نمی کنیم تو برو با الاتحاد و الشباب کری بخون جات اینجا نیست
  • رمضانی IR ۱۸:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    8 5
    خیلی هم خوش سلیقه است منتها مبنای محاسبات ایشون مبلغ دلالی دریافتی بابت جذب بازیکن مورد نظر است نه کیفیت بازیکن. لطفا کمی به ایشون حق بدید وو زود قضاوت نکنید
    • IR ۲۰:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
      5 5
      درست است رمضون یخی" دلال تر از شیخ فرناز هیچکس به عمرش ندیده که بچه ی کم سن و سال رو عروس عربها کرد و پولش را هم گرفت و شبانه زد به چاک😂
    • رمضانی IR ۲۱:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
      4 1
      آقای بی نام ونشان چرا بیان واقعیت را بر نمی تابی اگه قبول نداری از پیشکسوت بزرگتون قلیچ در مورد دلالی امپراطور یحیی دلال بپرسید لطفا چوش نیار یاتاقان می زنی
    • بشار IR ۰۲:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
      3 2
      تو برو اول یه سری به حرفای گنده ی خودتون قلعه نوعی بزن ببین در مورد فساد تو استقلال چی میگه؟ بعد حرفای محمود فکری رو ببین که یک شبه از تیم اخراجش کردن و مجبور شد خونشو بفروشه؛ بعدش برو حرفای منصوریان رو گوش کن؛ اونوقت بیا نظر بده! نه اینکه حرفای به اصطلاح شاخ های مجازی که ۳۰ ساله هیچ سمتی تو پرسپولیس ندارن رو ملاک کنی! در ضمن معلومه از ماشینم سر درنمیاری😂 دو چرخه سواری دیگه😅ماشین جوش میاره سرسیلندر میسوزه؛ یاتاقان نمیزنه کیسه جان😆
    • محسن ملکی IR ۰۲:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
      1 2
      چقدر الاستقلالی ها میان کامنت میزارن" از این به بعد اخبار پرسپولیس را از اینها بشنویم" چه خوب وظیفه شناس شدن و سر وقت اولین کامنت از این اهالی رکاب زن کاجی منتشر میشه" منتظر این هستن که ببینن مهاجم بعدی تیم از کجا میاد"
    • IR ۰۲:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
      1 1
      رمضون یخی چرا واقعیت را بر نمیتابی که طفل معصومی را عروس عربها کردید! آینده طرف را خراب کردید! الشیخ الفرناز الپودری یک میلیون دلار حق دلالی گرفت! چرا واقعیت تلخه!
  • محمد IR ۲۱:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    3 2
    اصلا برای شما مهم نیست، که نظرات حاوی توهین را منتشر کنید، حالا نسبت به هرکس باشد، باعث تاسفه
    • کیسه IR ۰۲:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
      1 2
      چیزی نگید الان مجتبی جباری اسطوره ی شیشتقلال میاد زار زار گریه میکنه 😥🤕😖
  • آرزو IR ۲۲:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    3 3
    آقای درویش ماموریت دارند که پرسپولیس را از هدف اصلی خودش دور کنند. دفاع چپ و مهاجم جذب نمیکنن تا پرسپولیس همچنان معطل بماند. هر چند آقای گلمحمدی هم یکی از بی عرضه ترین مربی ۲۰ سال اخیر پرسپولیس است. اگر آقای علی دایی در تیم بود الان امثال طارمی و علیپور در پرسپولیس بازی میکردند اما آقای گلمحمدی فقط به دنبال هافبک دفاعی هستند. کامیابی نیا وسرلک و اسدبیگی و هنانوف و رفیعی در پست میانی حضور دارند. دیگر نیازی به بازیکن در این پست نداریم.
    • صبا IR ۰۷:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
      1 0
      لطفا مهاجم بیارید تا دیرتر از این نشده
  • IR ۲۲:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    0 1
    یایا دلاله!
    • IR ۰۲:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
      1 0
      شیخ فرناز و کمک سرپرست چی هستن؟؟؟
    • آذربایجان ایران IR ۰۳:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
      1 0
      همین آقا یحیی سرورته عموجون. امسال ببینید چه جوری اشکتونو در بیاریم.
    • IR ۰۶:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
      0 0
      مجید پولکی
  • IR ۰۰:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    0 1
    از بیت المال خوب میخوره تهشم ناله میکنه که یعنی من هیچی ندارم
  • IR ۰۰:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    1 1
    شما اشتباه میکنید یحیی اصلا بد سلیقه نیست، این لباسها رو خانمش براش میخره، وگرنه سلیقه خودش خیلی بهتر از اینهاست
  • IR ۰۰:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    1 0
    اگه یحیی بد سلیقست پس ساپینتو خوبه؟
  • IR ۰۰:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    1 0
    یحیی خیلی هم خوش سلیقست لباسهاشو ندیدید؟
  • IR ۰۰:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    0 0
    همه تیمهای ایران خوبن
  • علوی IR ۰۱:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    0 1
    مشکل سلیقه نیست مگر لباس میخواد بخره ! کیفیت پایین بازیکن خارجی یعنی کاسبی آقای گل محمدی و دوستان ش این را با خبر موثق ...
  • سیاوش IR ۰۲:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    1 1
    خب برای چی 40 میلیارد یا بیشتر به این نفهم میدن.واقعا اینها مدیر هستند یا دزد بیت المال.خودشو نو مسخره کردن عوضیها.مگه پرسپولیس ارث پدرشونه.اینها هیچی نمیدونن.الان دیگه همه کارشناسن.بابا دو تا مهاجم میخواهین بگیرین.ملتو سرویس کردین.اخه شما به چه درد میخورین.برای چی دوباره با یحیی تمدید کردند.واقعا عجیبه.همش هدفشون ظاهرسازیه
  • IR ۰۲:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    1 0
    یعنی میخای بگی نمیدونی اینا گزینه های اولش نبودن ، همین الان دست رو هرکسی گذاشته خب نخریدن چکار کنه ، آقای نویسنده شما باشی بازیکن هایی که پیشنهاد میدی رو‌ نخرن چکار می‌کنی ؟
  • یحیی گل محمدی IR ۰۹:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    0 0
    دم شما گرم حالا ما شدیم بد سلیقه؟
  • ریکارد ساپینتو IR ۰۹:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    0 0
    بله پس چی که بد سلیقست فکر کردید همه مثل من هستند؟
  • IR ۰۹:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    0 0
    والا عامو ما به شیرینی دانمارکی می گوییم گل محمدی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس