برانکو شایعه حضور در تیم ملی ایران را رد کرد

سرمربی سابق تیم‌ملی درباره شرایط این روزای دراگان اسکوچیچ و فوتبال کشور توضیحاتی را مطرح کرد

به گزارش مشرق، برانکو ایوانکوویچ آنقدر در فوتبال ایران خوب نتیجه گرفته که نامش را ماندگار کرده و هر زمانی که باشگاهی معتبر یا تیم ملی نیازی به تعییرات روی نیمکت خود دارد، بی‌اختیار اسم سرمربی کروات هم به عنوان یکی از گزینه‌ها مطرح می‌شود.

آشنایی او با فوتبال ایران و سال‌ها همکاری با تیم ملی و پرسپولیس، از برانکو یک گزینه مناسب ساخته اما همه می‌دانیم که او با فدراسیون فوتبال عمان قرارداد دارد و هدفش هم رساندن این تیم به مراحل بالاتر جام ملت‌های آسیا در سال ۲۰۲۳ است. برانکو بعد از موفقیت با پرسپولیس و همچنین حضور روی نیمکت الاتفاق، هدایت تیم ملی عمان را برعهده گرفت و نتایج درخشانی همراه این تیم در مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ کسب کرد. شاید اگر عمان یکی از شکست‌های خود را با پیروزی تعویض می‌کرد، می‌توانست به پلی‌آف برسد.

با این حال فدراسیون فوتبال عمان اعتقاد ویژه‌ای به برانکو و توانایی‌های او دارد و به همین خاطر در خلال مسابقات مقدماتی جام جهانی، قرارداد او و همکارانش را تا سال ۲۰۲۴ تمدید کرد.
همین مسأله تبدیل به مانعی مهم برای حضور احتمالی ایوانکوویچ روی نیمکت تیم‌های مطرح لیگ برتر و همچنین تیم ملی شده است.

بیشتر بخوانید:

تکلیف اسکوچیچ را مشخص کنید

بعد از اتفاقاتی که در دو، سه هفته اخیر رخ داد، نام برانکو هم برای جانشینی دراگان اسکوچیچ مطرح شد اما او در گفت و گویی کوتاه چنین صحبت‌هایی را به زبان می‌آورد: «من دو سال دیگر با تیم ملی عمان قرارداد دارم و تعامل فوق‌العاده‌ای هم میان ما وجود دارد. در این مدت هم هرگز با فدراسیون فوتبال ایران مذاکره نکردم و هرگونه خبری در این رابطه شایعه است. چون من به عمان تعهد دارم و می‌خواهم با این تیم به اهدافم برسم.»

از برانکو خواستیم درباره شرایط این روزهای تیم ملی و دراگان اسکوچیچ هم صحبت کند که او جواب کوتاهی به سؤال ما داد: «من به عنوان یک مربی حرفه‌ای که به تیم ملی عمان هم متعهد هستم، علاقه‌ای ندارم درباره همکارم در تیم ملی یک کشور دیگر صحبت کنم. ضمن اینکه الان در تعطیلات هستم و دوست دارم وقتم را با خانواده‌ام سپری کنم.»
 

منبع: روزنامه ایران ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس