1

پخش اعترافات یک متهم امنیتی از صداوسیما نه بیان حرفی جدید بلکه تکرار همان رجزخوانی‌هایی بود که آن فرد در اتوبوس عمومی انجام داده بود!

سرویس سیاست مشرق- در میان انبوهی از گزارش‌ها و تیترهای خبری، در یک بسته کامل بانام «ویژه‌های مشرق» شمارا در جریان مسائل مهم و اثرگذار از نگاه روزنامه‌های کشور قرار می‌دهیم. در این ویژه‌نامه، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی، خارجی، اوضاع اقتصادی و اجتماعی کشور انداخته می‌شود که مخاطبان بامطالعه آن به رهیافت‌های مهم، نکات و تأملات از سیر وقایع اثرگذار دست خواهند یافت، در این بخش با ما همراه باشید.

*********

در ایام عزاداری و سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله‌الحسین (ع) و هفتادودو تن از یاران باوفایش؛ تفحص و شناسایی ۵ شهید مدافع حرم در سوریه حال و هوای کشور را عطرآگین کرده است؛ این خبر در روزنامه‌ها به‌صورت ویژه بازتاب یافته است.

روزنامه جوان در صفحه اول خود با تیتر «سلام بر شهیدان سربلند» به استقبال رزمندگان بدون مرز انقلاب اسلامی رفته و نوشته است:

عبدالله اسکندری، بازنشسته سپاه بود. هشت سال را در جبهه دفاع برابر تجاوز بعثی‌ها جنگیده و سهم جهاد نظامی‌اش را داده بود. برای مردان حسینی، اما جهاد «سهمی» نبود که باید داده شود و بعد، تمام. جهاد برای کسی که عاشورا برایش فقط یک روز نیست، یک سبک زندگی است. همین سبک زندگی است که رئیس سابق بنیاد شهید شیراز را حتی پس از بازنشستگی دنیایی به سوریه می‌رساند. دفاع از حرم سهمی بود که او باید می‌گرفت، نه اینکه بدهد. افتخاری که گویی مزد عمری زندگی جهادی بود. شهید آوینی می‌گوید تنها کسانی مردانه می‌میرند که مردانه زیسته‌اند.

 متهم امنیتی یا دخترکی معصوم هم‌بازی با مصی علی‌نژاد؟ / امربه‌معروف نکنید، یک کار سیاسی است!

روزنامه ایران نیز با تیتر رجعت یاران حاج قاسم در وصف شهید بی‌سر حاج عبدالله اسکندری نوشته است:

از سردار اسکندری به‌عنوان نخستین مدافع حرمی یاد می‌کنند که به‌مانند مولایش حضرت سیدالشهدا (ع) سر از بدنش جدا شد و به نیزه رفت. ازجمله نکات درخشان درباره واکنش خانواده این شهید بزرگوار نیز مربوط به زمانی می‌شود که تروریست‌ها موضوع مبادله پیکر این شهید با برخی اسرای تکفیری یا پرداخت هزینه را مطرح می‌کنند اما فرزندان و همسر شهید اسکندری صریحاً اعلام کردند با این اقدام موافق نیستند. آن‌ها گفته بودند: «به کسانی که می‌خواهند پیکر پدر را بازگردانند، بگویید ما راضی نیستیم که یک‌ریالی از پول بیت‌المال صرف این گروه خبیث شود. حتی یک اسیر هم نباید آزاد شود. پدر رفته بود تا آن‌ها را به درک واصل کند. ما برای آنچه درراه خداداده‌ایم، توقعی نداریم و حاضر نیستیم که به ازای پیکر پدرمان ریالی از بیت‌المال هزینه شود؛ زیرا هر اقدامی کمک به آن‌ها محسوب می‌شود.»

 متهم امنیتی یا دخترکی معصوم هم‌بازی با مصی علی‌نژاد؟ / امربه‌معروف نکنید، یک کار سیاسی است!

اعترافات یک مجرم امنیتی را پخش نکنید!

روز گذشته پخش اعترافات یک متهم امنیتی توسط صداوسیما با واکنش ضدانقلاب مواجه شد، البته حمایت گروهک‌ها از عامل پروژه ساز سیا در ایران امری عجیب و غیرطبیعی نیست، اما همراهی و همکاری برخی جناح‌های اصلاح‌طلب با آن قابل‌تأمل است!

روزنامه آرمان ملی نزدیک به خانواده هاشمی درباره پخش اعترافات این فرد نوشته است:

بازهم صداوسیما و بازهم پخش اعترافات! بعد از ماجرای جنجال اتوبوس بی‌آرتی، ویدئوی یکی از دخترانی که در اتوبوس با رایحه ربیعی درگیر شده بود از صداوسیما منتشر شد که حواشی بسیاری به‌همراه داشت. شنبه هم اعترافات سپیده رشنو از اخبار ۳۰: ۲۰ پخش شد. در این گزارش گفته می‌شود که برخلاف آنچه در برخی منابع عنوان شده، نه سپیده رشنو یک هنرمند و نه زن آمر معروف فرزند یک نظامی است. سپیده رشنو در این گزارش می‌گوید که پس از اتفاق اتوبوس، ویدئوی آن را برای مسیح علی‌نژاد ارسال کرد که تشویق او را در پی داشت. او همچنین درباره علی‌نژاد می‌گوید فردی که خودش در گود نیست نباید بقیه را ترغیب به ارسال فیلم برای خود کند.

 متهم امنیتی یا دخترکی معصوم هم‌بازی با مصی علی‌نژاد؟ / امربه‌معروف نکنید، یک کار سیاسی است!

این روزنامه در ادامه گزارش خود پا را فراتر گذاشته و در دفاع از عامل متجاهر می‌نویسد:

و اما چرا صداوسیما مانند همیشه یک‌طرفه به میدان رفت و طرف مقابل را به‌طورکلی از ماجرا حذف کرد. اگر پذیرفته شود که رشنو مجرم است. طبیعی است جامعه به‌راحتی ادعاها را مورد تأیید قرار نمی‌دهد مانند ۵ روز پیش که رسانه‌های اصولگرا ویدئویی از آشتی زن آمر به معروف و زن تذکر گیرنده که بر سر حجاب در اتوبوس با یکدیگر درگیر شده بودند منتشر کرده‌اند. در این ویدئو زن آمر به معروف تأکید می‌کند که دست زن تذکر گیرنده را گاز نگرفته بود، بلکه در درگیری پیش‌آمده میان آن‌ها، به‌طور سهوی ناخنش به دست او گیر کرد و آن را خراش داد. در انتهای ویدئو نیز زن آمر به معروف و زن تذکر گیرنده یکدیگر را در آغوش می‌کشند.

این گزارش علاوه بر اعلام همراهی یک روزنامه رسمی که از بیت‌المال ارتزاق می‌کند با شبکه اطلاعاتی ضدانقلاب چند نکته مهم نیز دارد. فرد بازداشت‌شده در همان اتوبوس اعلام می‌کند که فیلم تهیه‌شده را باهدف ارسال به خارج از کشور ضبط کرده است، او با آگاهی کامل از عمل ارتکابی باهدف دوقطبی کردن جامعه یک کلیپ را تهیه‌کرده و برای حقوق‌بگیر رسمی وزارت خارجه آمریکا و سازمان سیا ارسال کرده است،

گزارش موهوم روزنامه آرمان ملی به‌جای محکوم کردن یک عنصر همکار با دولت متخاصم سعی در تقلیل ماجرا داشته و او را تا سطح یک مجرم با جرمی سبک و کیفری تغییر وضعیت می‌دهد، گویی یک دخترک معصوم هم‌بازی با افسر سازمان سیا برای سرگرمی یک ویدئو ضبط کرده و در شبکه‌های اجتماعی پخش کرده است. این صحنه‌سازی عجیب توسط برخی اصلاح‌طلبان نشانه‌هایی مهم در خود دارد که به‌زودی ابعاد آن روشن خواهد شد.

امربه‌معروف نکنید، کار سیاسی است!

روزنامه جمهوری اسلامی که پس از هشت سال سکوت به‌تازگی فعال‌شده و مورد استقبال محافل خاص در خارج از کشور است؛ در سرمقاله خود با عنوان «امربه‌معروف و نهی از منکر در اسارت بازی‌های سیاسی» نوشته است:

اختلاف‌نظرهایی که این روزها درزمینهٔ ابعاد مختلف امربه‌معروف و نهی از منکر وجود دارد و در رسانه‌ها به‌ویژه فضای مجازی منعکس می‌شود، نه‌تنها مشکلی از جامعه حل نمی‌کند بلکه به میزان قابل‌توجهی بر مشکلات می‌افزاید. علت اینست که اکثر این اظهارنظرها آبشخور سیاسی دارند و باهدف از میدان خارج ساختن رقیب و حریف مطرح می‌شوند. راه چاره این است که اولاً امربه‌معروف و نهی از منکر از اسارت سیاست‌بازی‌ها نجات داده شود و ثانیاً افراد جامع‌نگری جایگزین متولیان کنونی نهاد امربه‌معروف و نهی از منکر شوند. راه بهتری هم البته وجود دارد و آن این است که عملکرد دولتمردان، عادلانه و صادقانه باشد تا کارنامه حکمرانان، مشوق عملی مردم برای گردن نهادن به احکام الهی و قوانین گردد. اگر به این نقطه برسیم، جامعه ما سرتاپا به یک‌نهاد امربه‌معروف و نهی از منکر تبدیل خواهد شد.

 متهم امنیتی یا دخترکی معصوم هم‌بازی با مصی علی‌نژاد؟ / امربه‌معروف نکنید، یک کار سیاسی است!

برخلاف نظر زعمای این روزنامه مقوله امربه‌معروف در فقه اسلامی در جامعه اسلامی نیاز به‌نظام سازی دارد، ازاین‌رو امری کاملاً سیاسی بوده و مسئله قیام امام حسین (ع) نیز برخورد با عمق سیاسی یک جامعه فاسد است، ازاین‌رو تقلیل امربه‌معروف به مسئله شخصی به معنای سکولاریزه کردن جامعه اسلامی است. تمکین به دین فردی و اسلام لیبرال از دهه هفتاد به این‌سو در لایه‌هایی از چپ سنتی هویدا بود، مسئول روزنامه جمهوری اسلامی ازجمله افرادی بود که آن روزها سعی داشت خط خودش را از این فاجعه فکری دور نگه‌دارد، به نظر می‌رسد حب دنیا و ماندن در قدرت آن‌چنان شیرین باشد که برخی سکولاریسم زبیری را به عدالت علوی ترجیح داده و از مبانی خط امام (ره) عبور کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 93
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 14
  • IR ۱۳:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    46 37
    فاجعه هاشمی رفسنجانی با مصی علی نژاد ، هم آخور و هم پیاله هستند.
    • IR ۱۳:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
      38 24
      فاجعه هاشمی بدتر از مصی هستش
    • IR ۱۳:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
      24 16
      و هشمی بدتره چون پوشش داره وداخل هست و استاااااد دانشگاه هم بوده
    • IR ۱۳:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
      33 20
      هم پیاله؟؟؟ با بهایی ها هم کاسه است
    • IR ۱۳:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
      9 10
      مهم نیستن هیچکدوم
    • IR ۱۳:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
      5 5
      او هم بزودی اهتراف خواهد کرد و توبه میکند.
    • IR ۱۵:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
      13 12
      فایزه هاشمی ادم رایاد معاویه و یزید می اندازد هر چه معاویه حقه بازی کرد و خودش را دیندار و مومن نشان داد و جنایتش را در خفا انجام داد پسرش همه را علنی انجام داد و زد زیر دین و ایمان
    • IR ۱۶:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
      13 9
      سربازان گمنام امام زمان دیگه نوبت گرفتن مصی پولینژاد رسیده است انشاءالله این عجوزه رو بگیرید
    • IR ۱۷:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
      9 5
      امثال روزی نامه های آرمان ملی و جمهوری اسلامی شاید به تعداد انگشتان دو دست هم مشتری و خواننده ندارند! بنابراین با این هزینه های سنگین چاپ روزنامه آن هم به صورت رنگی به احتمال زیاد از چه منابعی غیر قانونی تغذیه می شوند؟ که برای تداوم دریافت کمک، لاجرم باید نقش ستون پنجمی و مزدوری خود را ایفا کنند! وگرنه......!
    • IR ۲۱:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
      3 1
      به نام خدا دیگر نه برای ما حمایت گروهک‌های خارج نشین از عوامل پروژه ساز سیا در ایران امری عجیب و غیرطبیعی است و نه همراهی و همکاری برخی جناح‌های اصلاح‌طلب!
    • IR ۲۱:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
      4 3
      فاجعه هاشمی فرزند ناخلف اکبر شاه است که راه پدرش را ادامه میدهد این همچنان از انقلاب اسلامی ملت ایران سهم میخواهند گویی که مُلک شش دانگ ایران باید پشت قباله ایشان باشد
    • IR ۲۳:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
      1 0
      اگر واقعا دنبال امربه معروف و نهی از منکر هستید .. بسم ا...
    • US ۱۲:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
      3 1
      و مصی فاسده خاری بس بزرگ که خریداری نداره
  • IR ۱۳:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    78 58
    زنان بدحجاب موجب گمراهی مردان شده اند باید قاطعانه جامعه را پاک کرد.
    • IR ۱۵:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
      9 6
      تا امثال تو هستن بایدم اینو بگی...
    • IR ۱۶:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
      11 4
      تنها مشکل مردها حجاب نیست همونطور که تنها مشکل زنها حجاب و حیای مردها نیست .
    • IR ۱۶:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
      8 4
      کمی متعادلتر صحبت کنیم
    • . IR ۱۸:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
      0 2
      نخواهند شد
    • IR ۱۸:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
      4 4
      مشکل اصلی اختلاط زن و مرد نامحرم هست که فاجعه بی حجابی و طلاق و.. به وجود آمد
    • متین IR ۱۸:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
      6 7
      همه رو با هم جمع نبندین .شما چشاتون مشکل داره داداش
    • IR ۲۰:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
      1 1
      پاس گل به شبکه ماهواره ای - = روزنامه خانواده حاجاقا نگرانن - -- مگر نه اینه که فائزه گفت همکارانش توی روزنامه زن و غیره رفتن شبکه خارجی زدن و اونها هم چند سری اعتراف کردن
  • IR ۱۳:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    17 23
    غربگداها به زودی همه جلو دوربین یوسف سلامی اعتراف خواهند کرد.
    • IR ۱۳:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
      10 19
      اعتراف کنند یا نکنند به هر حال در ماهیت غربگدایی اصلاح طلبان فرقی ایجاد نمیکنه.
    • IR ۱۳:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
      10 20
      تازه می گویند امر به معروف لازم نیست اتفاقا درست هم می گویند چون در قبال یک کار غیر قانونی امر به معروف نمی کنند بلکه مجرم را دستگیر می کنند!!!!!!! خخخخه
    • بایرام IR ۱۷:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
      0 3
      خخخ
  • IR ۱۳:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    8 21
    این ها از صعودی پول میگیرند با بدحجاب شوند.
    • IR ۱۳:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
      2 13
      و ییا نفهم هستن
    • IR ۱۸:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
      6 6
      برخورد قاطع با بی‌حجاب‌ها (نه کم‌حجاب‌ها) و فشن‌های خیابانگرد و پاساژگرد و همینطور سگ‌های ولگرد مگه چقدر کار داره؟!
  • IR ۱۳:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    6 13
    باید اعتراف میکرد که از اسقاطیل دستور گرفته بود و جزو البانی است.
  • IR ۱۳:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    5 3
    اعترافات رو دیدیم
  • IR ۱۳:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    7 6
    جاسوس ها به بهشت نمیروند
  • IR ۱۳:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    8 10
    جاسوسهای بی وطن
  • IR ۱۳:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    7 37
    تا میتوانید اعتراف بگیرید دل مردم شاد میشود از برخورد جدی با بدحجابان
    • IR ۱۶:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
      1 7
      سهم شما رو هم کنار میذارن . ان شا الله بزودی و بنوبت ارباباتون از ربع پهلوی تا نصف دسته جارو و ... رو نفرین میکنید
    • IR ۱۶:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
      0 2
      عجب!
  • IR ۱۳:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    7 8
    بهتره بدانید همینها بد حجابها مردها را کنترل میکنند
  • IR ۱۳:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    0 13
    چی بگم. اینم جزو فریب خوردگان هست
  • IR ۱۳:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    2 6
    پادوهای آنها هم با این رسوا شدن در آن کلیپ چند دقیقه ای خوب دارند خودشان را نشان می کنند از قبیل آن وزیر ارتباط قبلی خخخه
    • IR ۱۳:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
      1 0
      ؟!
  • IR ۱۳:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    33 7
    فقط مهاجرت باید کرد.
    • IR ۱۵:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
      4 5
      هرکس نمیتونه
    • IR ۱۵:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
      6 3
      کجا ایرانی رو راه میدن اخه؟
    • IR ۱۵:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
      4 5
      جایی نباید رفت باید تحمل کرد
    • IR ۱۶:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
      6 10
      بفرمایید و بروید . مقصدتان کجاست برایتان قاطر بگیریم تل اویو ؟ آلبانی؟
    • IR ۱۶:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
      2 3
      با همین روش های نخ نما شده!
    • DE ۱۶:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
      5 4
      آره . بی صبرانه منتظرت نشستن . خانه و ماشین و پول هم برات کنار گذاشتن .
    • DE ۱۶:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
      4 3
      آره . بی صبرانه منتظرت نشستن . خانه و ماشین و پول هم برات کنار گذاشتن .
    • IR ۱۷:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
      3 6
      فی امان الله
    • DE ۱۵:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
      3 2
      ۱۳:۳۳ - فقط مهاجرت باید کرد.// دقیقا ولی فقط برای افرادی مانند تو کار گیر میاد چون سوپور و آب حوضی و بشقاب شو قالپاق تمیر کن و خصوصا تشت زیر پا سالمندان گذاشتن و تمیزشون کردن ...باغبونی عملگی صدها شغل آدم فروشهای خارج برات دارند کی به کیه بعد نامه بنویس به دوستات ایران بگو رییس شرکت زیمنس یا شورولت شدی. ولی برای آدم حسابی ها کار به سختی گیر میاد اونها احتیاج به مهاجرت ندارن. یا یه فیلتر شکن از همون ده کوره تون بخر فک کنند مهاجرت کردی از آلمان داری کامنت مینویسی والا کی به کیه.خخخخخ
    • IR ۰۶:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
      0 2
      حاج آقا 1551 شما از آلمان یا آلبان که نیستی با وی پی ان یک کله اومدی مشرق گردی؟ با وی پی ان چیکار میکنید ؟ تویت میزنی؟ از بچه های گمنام امام زمانی؟یا شمر؟
  • من IR ۱۵:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    2 0
    تو جوش نزن خخخخخ
  • حسین از بیرمنگام GB ۱۵:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    3 10
    خیلی از اینها از پیش طراحی شده هست به نطر من جریمه مالی بهترین روش برای مقابله با این هنجار شکنان هست دلیل هم دارم برای این حرفم. اولا اینها طراحی میکنن این ماجراها رو تا گرفته بشن و برای خودشون کیس پناهندگی جور کنن اینور آب، یعنی میدونن چه کاری دارن میکنن، اینها زندانی میشن بعد از یه مدت آزاد میشن بعد فرار میکنن خارج از کشور و میگن جونمون در خطر هست و پناهنده میشن یعنی همون چیزی که مسیح علی نژاد میخواد. بهترین روش این هست اصلا اعترافات اینها رو پخش نکنن و در عوض جریمه‌ای سنگین مالی براشون وصع کنن تا بفهمن هنجار شکنی چه عاقبتی داره، با فیلم گرفتن و پخش تلویزیونی کردن در واقع داریم به اینها کمک میکنیم.
    • حاجی ازجوبشور قم IR ۱۸:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
      2 2
      تو نمیخوا د از کشور که موسس اسرائیل بود برای ما راه کار بدهی
    • . IR ۲۰:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
      0 0
      احسنت ، دقيقأ حق با جناب 15:31 هست، البته من علاوه بر اینها پیشنهاد ده سال ممنوع الخروجی براشون دارم که جایی نتونن برن لجن پراکنی کنن!! حاجی یا همون مناخیم، تو هم نمیخواد از خود اسرائیل برای ما نظر بدی!!!!
  • سیروس ۱۵:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    2 9
    برای رفع بدحجابی فقط و فقط جریمه سنگین. همین
  • بهنام ۱۵:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    6 4
    از قدیم در تابستان حجاب مهم شده و در سایر فصلها آزادی اروپایی و کسی با کسی کاری ندارد و این باعث تربیت نسلی شده که به حجاب اعتقادی ندارد
  • بینام ۱۵:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    17 0
    راستی فرزندان آقایان که آقازاده نامیده میشوند در آن طرف مرز حجاب را رعایت می کنند
    • IR ۱۸:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
      4 2
      نه دوست عزيز ،
  • IR ۱۵:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    2 8
    امر به معروف و نهی از منکر صراحتا در قرآن اومده
    • IR ۱۹:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
      7 1
      خیلی چیزهای دیگه هم در قرآن شریف آمده است. با وضع کنونی کشور نهی از منکر باید از مسئولان آغاز شود
    • خ م IR ۰۷:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
      1 2
      سیل جون مردمو گرفت شما ببین دارین به چی فکر میکنید
  • IR ۱۶:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    2 0
    نخبه ایرانی است که کاشف ترمیم زخم در آمریکا شناخته شد.
  • IR ۱۶:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    2 6
    اصلاح طلبها خودشان حامی کارهای مصی علینژاد ومثل اوعامل آمریکا هستند پس باید کارنوچه های این مصی فاسد رادرایران توجیه کنند
  • IR ۱۶:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    1 4
    اصلاح طلبها خودشان حامی کارهای مصی علینژاد ومثل اوعامل آمریکا هستند پس باید کارنوچه های این مصی فاسد رادرایران توجیه کنند
  • IR ۱۶:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    4 7
    بدحجابی و بی حجابی را جمع کنید
  • IR ۱۶:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    2 6
    خاک تو سر فاجعه. آبروی پدرش رو هم برد
  • IR ۱۶:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    8 0
    قد یه جوسیاست حالیتون نیست هنوز نفهمیدین دارین تیشه به ریشه خوتون میزنین
  • مهدیزاده IR ۱۶:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    2 6
    مردم دیگه به مصی اعتماد ندارن دستش رو شده
  • IR ۱۷:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    2 5
    امر به معروف و نهی از منکر صراحتا در قرآن اومده
  • IR ۱۷:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    1 7
    درود بر مشرق و بصیرتش
  • IR ۱۷:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    1 5
    امر به معروف و نهی از منکر صراحتا در قرآن اومده
  • IR ۱۷:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    1 0
    متاسفانه دوستانی که نظر دادند چرا غلط املایی دارند
  • US ۱۷:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    1 4
    آفرین مشرق
  • US ۱۷:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    9 3
    خفه باش بابا مشرق
  • ریحانه IR ۱۸:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    2 1
    توی اتوبوس میپره به مردم
  • عدالت IR ۱۸:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    1 0
    ان شاءالله
  • IR ۱۸:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    2 5
    آزاد هم بشه زود فرار میکنه میره خارج، میشه کارشناس مسائل مختلف تو رسانه های معاند.
    • IR ۱۹:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
      1 5
      باید ممنوع بشه تا نتونه مهاجرت بکنه.
  • IR ۱۸:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    1 3
    " وَ لْتَکُنْ مِنْکُمْ أُمَّةٌ یَدْعُونَ إِلَی الْخَیْرِ وَ یَأْمُرُونَ بِالْمَعْرُوفِ وَ یَنْهَوْنَ عَنِ الْمُنْکَر ... " باید از میان شما ،جمعی دعوت به نیکی ، و امر به معروف ونهی از منکر کنند!.. سوره آل عمران ، آیه 104 .
  • IR ۱۸:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    1 2
    « الَّذینَ إِنْ مَکَّنّاهُمْ فِی اْلأَرْضِ أَقامُوا الصَّلاةَ وَ آتَوُا الزَّکاةَ وَ أَمَرُوا بِالْمَعْرُوفِ وَ نَهَوْا عَنِ الْمُنْکَر... » همان کسانیکه در زمین به آنها قدرت بخشیدیم، نماز را بر پا میدارند، و زکات می دهند ، و امر به معروف و نهی از منکر می کنند. سوره حج، آیه 41.
  • صابر IR ۱۹:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    1 3
    طبق معمول رأفت اسلامی شامل حال ایشون هــم خواهد شد. تا باز به ضربه زدن ادامه بدهند.
  • IR ۱۹:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    1 1
    مسئولین پاسخ گو باشند
  • DE ۲۰:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    5 0
    متهم امنیتی ؟؟؟؟؟
    • IR ۲۰:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
      0 0
      به جاش امنیت داریم
  • IR ۲۰:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    2 4
    اللهم عجل لولیک الفرج
  • عاطف IR ۲۱:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    3 4
    تمام افرادی که با خائن وطن فروش مصی همکاری میکنن باید بهای این همکاری رو بپردازن
  • جلالوند IR ۲۲:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    1 2
    مصی ازشون سوء استفاده میکنه. مصی ضد زنه. عمیق فکر کنید میفهمید که مصی ضد زنه و داره به زنان ایرانی خیانت میکنه
  • IR ۰۰:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    2 1
    فکر کردن مملکت مثل زمان پالانی قانون نداره
  • IR ۰۷:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    1 2
    دولت‌لارم‌نیست‌به‌مردم‌زمین‌دهد‌زمینهای‌مردم‌را‌آزاد‌کند‌
  • حامد IR ۱۸:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    4 1
    در باره حجاب مسئله کاملا روشن است. اگر ما مسلمان هستیم. که هستیم دین عزیز ما اسلام دقیقا شرایط و حدود حجاب را روشن کر کرده است، و این حرف نه سیاسی است. نه ربطي به مسائل جاری دارد و هر مسلمان خوشبختی باید آن را با افتخار بکار ببندد.
  • حامد IR ۱۸:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    11 2
    در باره حجاب مسئله کاملا روشن است. اگر ما مسلمان هستیم. که هستیم دین عزیز ما اسلام دقیقا شرایط و حدود حجاب را روشن کر کرده است، و این حرف نه سیاسی است. نه ربطي به مسائل جاری دارد و هر مسلمان خوشبختی باید آن را با افتخار بکار ببندد.
  • حامد IR ۱۸:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    2 3
    در باره حجاب مسئله کاملا روشن است. اگر ما مسلمان هستیم. که هستیم دین عزیز ما اسلام دقیقا شرایط و حدود حجاب را روشن کر کرده است، و این حرف نه سیاسی است. نه ربطي به مسائل جاری دارد و هر مسلمان خوشبختی باید آن را با افتخار بکار ببندد.
  • IR ۱۴:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۳
    1 0
    درباره راهکار سوم امر به معروف، عملکرد و سابقه خود مسئول روزنامه جمهوری در وزارت ارشاد و فیلمها و روزنامه عامل مشوقی شده است برای گردن نهادن البته به بی ججابی و فسق و فجور

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس