کد خبر 1404051
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۴
آغاز مذاکره استقلال با یک وینگر آسیایی/ خواسته فوری ساپینتو از آجرلو

سرمربی استقلال همچنان خواهان حضور یک وینگر جدید در تیمش است.

به گزارش مشرق، ساپینتو  با توجه به سیستم مورد نظرش تمایلی به خرید هافبک بازیساز ندارد و اعلام کرده که به یک وینگر درجه یک نیاز دارد. از این رو باشگاه استقلال هم با محبی همچنان در حال مذاکره است اما طولانی شدن پروسه مذاکرات استقلال با محبی و بلاتکلیفی این تیم در پست وینگر سبب شده تا ساپینتو از باشگاه استقلال بخواهد زودتر تکلیف بازیکن خود در این پست را مشخص کند.

در کنار این ها شنیده می شود استقلال با یک وینگر عراقی هم وارد مذاکره شده که در صورت منتفی شدن حضور محبی در استقلال مذاکرات با این وینگر جدی تر خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

محبی استقلالی می‌شود؟

با این حال در خصوص وضعیت محبی با استقلال باید بگوییم که پیگیری های خبرنگار ما امشب از مسئولان استقلال حکایت از این داشت که مدیران این باشگاه مدعی شدند از روز گذشته مذاکرات شان با محبی مثبت تر دنبال شده و ممکن است به توافق نهایی منجر شود.

به هر حال هر چه باشد خواسته امروز ساپینتو از مسئولان باشگاه استقلال این است که زودتر تکلیف محبی را مشخص کنند چرا که ۱۲ روز بیشتر به شروع لیگ باقی نمانده و استقلال هنوز در پست وینگر بازیکن خود را پیدا نکرده است. مخصوصا این که آن ها امیر حسین حسین زاده را هم از دست داده اند و هنوز جانشین او را انتخاب نکرده اند.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • بشار عبدالواحد IR ۰۹:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    2 2
    بهترین وینگر محسن مسلمان و پیام صادقیان و سعید رضایی و محمد قاضی و شهریار مغانلو

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس