برد پرگل پرسپولیس مقابل تیم فوتبال امید ایران

تیم فوتبال پرسپولیس در غیاب سرمربی خود به پیروزی پرگل در دیدار تدارکاتی رسید.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال پرسپولیس عصر امروز مقابل تیم فوتبال امید ایران در مرکز ملی فوتبال ایران به میدان رفت تا دومین بازی دوستانه دو تیم مقابل یکدیگر در تابستان سال جاری باشد.

مهدی مهدوی کیا سرمربی تیم فوتبال امید ایران که در سابقه سال‌ها بازی با پیراهن پرسپولیس را در دوران فوتبالی‌اش دارد قبل از بازی با بازیکنان و مربیان این تیم خوش و بش کرد.

* غیبت یحیی گل محمدی باعث پرسش مهدوی کیا شد که به او نیز اعلام شد سرمربی پرسپولیس به دلیل استرس بالا در استراحت پزشکی به سر می‌برد تا در دیدار امروز حضور روی نیمکت سرخپوشان حضور نداشته باشد.

برد پرگل پرسپولیس مقابل تیم فوتبال امید ایران

* ترکیب پرسپولیس را در آغاز این دیدار: علیرضا بیرانوند، گئورگی گولسیانی، مرتضی پورعلی‌گنجی، دانیال اسماعیلی‌فر، محمدمهدی احمدی، کمال کامیابی‌نیا، سینا اسدبیگی، سروش رفیعی، مهدی ترابی، سعید صادقی و مهدی عبدی تشکیل می‌داند.

همچنین مهدی مهدوی کیا، سرمربی تیم امید ایران، ترکیب تیم امید ایران را در بازی مقابل پرسپولیس اعلام کرد پیام پارسا، یونس اکبرپور (دفاع چپ)، سامان فلاح (کاپیتان)، امین حزباوی (مدافعان وسط) و سامان تورانیان (دفاع راست)، احمد قربانی (هافبک دفاعی)، امیر محمد محکم کار، محمد حسین اسلامی، عرفان شهریاری (وینگر چپ)، بلال ارازی (وینگر راست)، محمد حسین علیپور (مهاجم) برای امیدها به میدان رفتند.

* در ابتدای بازی حرکت خوب سروش رفیعی در میانه میدان و پاس عمقی او، مهدی عبدی را صاحب توپ کرد که مدافع تیم ملی امید پشت محوطه جریمه روی او مرتکب خطا شد. سعید صادقی پشت این ضربه ایستگاهی قرار گرفت که شوت محکم او بعد از برخورد به دیوار دفاعی حریف درون دروازه رفت و گل نخست برای پرسپولیس به ثمر رسید.

برد پرگل پرسپولیس مقابل تیم فوتبال امید ایران

* حملات دامنه‌دار پرسپولیس روی دروازه تیم امید در گوشه محوطه جریمه این تیم به یک موقعیت خطرناک ختم شد. یک و دوی سروش رفیعی و مهدی عبدی، مهاجم سرخپوشان را با دروازه‌بان حریف تک به تک کرد که عبدی به خوبی و با یک بغل پا گل دوم پرسپولیس را به ثمر رساند.

* در حالی که توپ در خط دفاعی تیم ملی امید در گردش بود، امید عالیشاه با تیزهوشی توپ را از دفاع حریف ربود و با یک پاس عرضی سعید صادقی را در موقعیت گل قرار داد که ضربه محکم او به گل سوم سرخپوشان تبدیل شد.

* در دقیقه ۶۳، شروع مجدد خوب بیرانوند یک ضدحمله خوب را برای پرسپولیس شروع کرد که سعید صادقی بعد از فرار پشت دفاع حریف به تمیروف پاس داد و مهاجم سرخپوشان دروازه خالی حریف را باز کرد و گل چهارم به ثمر رسید.

*در دقیقه ۷۰ پرسپولیس با ۸ تعویض ترکیبش را عوض کرد. احمد گوهری، فرشاد فرجی، علی نعمتی، سیامک نعمتی، علی جودکی، ابوالفضل سلیمانی، امید فهمی و علی خدادادی بازیکنانی بودند که وارد زمین شدند.

* در دقیقه ۷۲، بازیکنان تیم ملی امید بعد از یک و دوی موفق با گوهری تک به تک شدند و به وسیله محمدحسین اسلامی به گل رسیدند.

* در دقیقه ۷۶، اشتباه یاران پرسپولیس در خط دفاعی باعث شد توپ به اسلامی برسد و این بازیکن دوباره در موقعیت تک به تک گلزنی کرد تا بازی ۴-۲ شود.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • رضا IR ۱۰:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    1 0
    هیچ کدامشان مالی نیستند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس