رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان: به عقب برنمی‌گردیم

رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان تاکید کرد: ما به عقب برنمی گردیم و پافشاری آمریکا و برخی کشورهای حاشیه خلیج فارس برای کنار گذاشتن گزینه مقاومت، نشان دهنده درستی این گزینه و مسیر ما است.

به گزارش مشرق به نقل از المنار، شیخ هاشم صفی الدین رئیس شورای اجرایی حزب الله تاکید کرد که پافشاری آمریکا، برخی کشورهای حاشیه خلیج فارس، کشورهایی که به روند عادی سازی روابط پیوسته اند و برخی لبنانی‌ها کوته فکر به چشم پوشی ما از گزینه مقاومت و توطئه‌های شبانه روزی آنها علیه مقاومت و سلاح آن، ما را به این باور و یقین رسانده است که مقاومت بهترین گزینه برای کشور ما و امت اسلامی است.

شیخ صفی الدین در اظهاراتی به مناسبت سالروز کشتار قانا در سال ۲۰۰۶ گفت: برخی در لبنان نمی‌خواهند قبول کنند که مقاومت نتیجه تجربه و متعلق به فرهنگی اصیل و ریشه دار، ملی و تاریخی است و در همه میادین حضور دارد و ما بارها گفته ایم که این تجربه متعلق به لبنان و لبنانی هاست.

وی تصریح کرد: ما بار دیگر دیگر تاکید می‌کنیم که به عقب برنمی‌گردیم و اگر کسانی در لبنان یا منطقه هستند که گمان می‌کنند ملت و بزرگان این مقاومت اعم از امام موسی صدر، سید عباس موسوی، راغب حرب شیخ شهدای مقاومت، حاج عماد و دیگر شهدا ممکن است به دهه‌های گذشته بازگردند، سخت در اشتباه هستند زیرا ما راه خود را شناخته‌ایم و این راه را تا آخر دستیابی به هدف به یاری خداوند ادامه خواهیم داد.

وی ادامه داد: ما به وعده‌های خود عمل کردیم و آنچه که در مورد آن صحبت می‌کنیم جز واقعیت‌ها به حساب می‌آید، ما به مردم توهم نمی‌فروشیم؛ چرا که ایجاد توهم در دین و فرهنگ ما وجود ندارد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • نیماص IR ۲۰:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۹
    0 0
    دقیقا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس