کد خبر 1403805
تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۹
گوشی

سری گوشی های میت ۵۰ هوآوی احتمالاً از چیپست داخلی Kirin ۹۰۰۰S بهره می‌برند. این چیپست، نسخه بهینه‌سازی‌شده تراشه Kirin ۹۰۰۰ می‌باشد که فقط با اتصال ۴G عرضه می‌شود.

به گزارش مشرق، در اکتبر ۲۰۲۲، هوآوی سری گوشی‌های میت ۴۰ که از گوشی‌های پرچمدار میت ۴۰، میت ۴۰ پرو و میت ۴۰ پرو پلاس تشکیل شده بود، عرضه کرد.

این شرکت هنوز جانشین این دستگاه‌ها را راه اندازی نکرده است و با توجه به گزارش‌های اخیر، احتمالاً به زودی این اتفاق می‌افتد. سری گوشی‌های میت ۵۰ هوآوی در ماه سپتامبر عرضه خواهد شد.

انتشار رندرهای گوشی هوآوی میت ۵۰ +عکس

طبق گزارش ها، این سری نیز شامل سه دستگاه میت ۵۰، میت ۵۰ پرو و میت RS ۵۰ می‌باشد. این دستگاه‌ها احتمالاً از چیپست داخلی Kirin ۹۰۰۰S بهره می‌برند. این چیپست، نسخه بهینه‌سازی‌شده تراشه Kirin ۹۰۰۰ می‌باشد که فقط با اتصال ۴G عرضه می‌شود. در همین راستا، افشاگر معروف چینی Digital Chat Station رندرهایی از پنل پشتی میت ۵۰ و میت ۵۰ پرو آینده به اشتراک گذاشته است. در تصاویر منتشر شده، مشاهده می‌کنیم که این دستگاه‌ها با پنل پشتی و لبه‌های خمیده ارائه می‌شوند.

انتشار رندرهای گوشی هوآوی میت ۵۰ +عکس

به نظر می‌رسد ماژول دوربین دایره‌ای این گوشی ها از  سه لنز دوربین، دو ماژول فلاش و یک سنسور تشکیل شده است. با حرکت به قسمت جلویی گلس تمپرد یا محافظ صفحه نمایش حرارت دیده این گوشی‌ها را می‌بینیم. به نظر می‌رسد که نوع وانیلی با یک سوراخ مرکزی و میت ۵۰ پرو و میت ۵۰ RS با بریدگی شبیه آیفون که احتمالا به باز کردن قفل با Face ID مجهز است، همراه خواهند بود. این گوشی‌ها در ماه سپتامبر در چین و احتمالا پس از آن در سطح جهانی عرضه خواهند شد. اگرچه هنوز تایید نشده است که نسخه جهانی از تراشه Kirin ۹۰۰۰ استفاده خواهد کرد یا Snapdragon ۸۸۸ ۴G .

منبع:فرارو

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس