کد خبر 1403728
تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۹
ریزش کوه در محور لردگان به خوزستان، تمامی مسیرهای ارتباطی چهارمحال و بختیاری باز است

به دنبال وقوع بارش‌های سیل‌آسای دیشب در محور لردگان به خوزستان، کوه محدوده روستای بیدله ریزش کرد که با تلاش راهداران در کمترین زمان پاکسازی شد.

به گزارش مشرق، مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: ریزش کوه، موجب مسدود شدن موقت جاده لردگان به خوزستان شد، اما این مسدودی در کمترین زمان رفع و هم‌اکنون تردد در این مسیر روان است.

روح‌الله غلامی افزود: در حال حاضر هیچ جاده‌ای در استان چهارمحال و بختیاری مسدود نیست و تردد جریان دارد.

وی گفت: خسارت‌های وارده به جاده‌های روستایی نیز در حال رفع است و تلاش می‌شود مشکلات به حداقل برسد.

غلامی همچنین درباره خسارت‌های وارده به جاده‌های استان در پی بارش‌های اخیر و جاری شدن سیلاب در برخی شهرستان‌ها یادآور شد: میزان خسارت‌ها بیش از انتظار است و باید ارزیابی نهایی و برآورد خسارت‌ها در روزهای آینده پس از پایان بارش‌ها انجام شود.

وی بیشترین خسارت وارده بر جاده‌های استان را متوجه محورهای ارتباطی در شهرستان بن، کوهرنگ و خانمیرزا دانست و گفت: از مردم خواسته می‌شود از سفرهای غیرضروری تا پایان فعالیت سامانه بارشی خودداری کنند.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه ۱۳ گروه شامل ۳۰۰ نیروی راهداری به همراه تجهیزات و ماشین‌آلات تا پایان بارش‌ها در استان در حالت آماده‌باش به سر می‌برند، یادآور شد: تمهیدات لازم برای مقابله با حوادث احتمالی در محورهای ارتباطی استان اندیشیده شده است.

محور ارتباطی بروجن به لردگان و لردگان به خوزستان از جمله محورهای شریانی در چهارمحال و بختیاری است که فلات مرکزی را به جنوب غربی کشور متصل می‌کند.

سامانه بارشی از شامگاه چهارشنبه در چهارمحال و بختیاری فعال شده و تاکنون باعث جاری شدن سیل در پنج شهرستان این استان شده است.

بر اساس پیش‌بینی‌های سازمان هواشناسی بارش باران تابستانه ناشی از فعالیت سامانه مانسون تا روز دوشنبه در چهارمحال و بختیاری تداوم دارد و هشدار سطح قرمز در این خصوص نیز صادر شده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس