کد خبر 1403637
تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۴
وجود مافیا در بازار دارویی/ وزیر بهداشت، سازمان غذا و دارو را پاکسازی کند

نماینده رشت در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه باید وزیر بهداشت، سازمان غذا و دارو را پاکسازی کند، گفت: تعارض منافع در سازمان غذا و دارو مشهود است.

به گزارش مشرق، «محمدرضا احمدی» نماینده رشت در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از عملکرد سازمان غذا و دارو گفت: باندهایی در سازمان غذا و دارو هستند و باید ‌پاکسازی شوند.

در همین رابطه هم به وزیر بهداشت تذکر داده‌ایم تا زودتر نسبت به پاکسازی در این سازمان اقدام کند.

وی با بیان اینکه مافیا در بازار دارو وجود دارد، افزود: اگر مافیای دارو در بازار دارو نبود، جاهایی همچون ناصر خسرو هم وجود نداشت. خیلی از داروها در داروخانه‌ها پیدا نمی‌شود، اما سر از بازار آزاد با قیمت گزاف در می‌آورد؛ اینها نشان از وجود باندی در حوزه دارو است.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تعارض منافع در سازمان غذا و دارو وجود دارد، توضیح داد: وقتی مسئولی در سازمان غذا و دارو همزمان عضو هیات مدیره یک شرکت دارویی می‌شود، چیزی جز تعارض منافع نیست؛ این که افرادی با داشتن منافعی در شرکتی، مسئولیت داشته باشند تعارض منافع و خلاف قانون است.

منبع: ایلنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۵:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۹
    0 0
    بهترین کار اینه دارو با نرخ آزاد باشد که نه بازار سیاه باشد و نه قاچاقی صورت بگیرید تشکیلات طویل و بی فایده بیمه ها رو هم جمع کنید مخارج هم پاینتر میاد و در عوض یارانه اونم رو بین مردم تقسیم کنید. کلا بستر فساد چ از کارخانه ، بازار سیاه، قاچاق به خارج کشور؛ استفاده کردن با یارانه برای غیر ایرانیها و........ همه حذف میشوند نیاز به بازرسی و پرونده و... نیست. مردمم بیشتر مراقب سلامتیشان هستند دریافتیهای پزشکان هم کاسته خواهد شد
  • IR ۱۱:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    0 0
    بابا کلا بگید اقتصاد مملکت دست مافیاست و دولت هیچ کاره هست. رو هر چی دست می ذاری یه مافیا براش درست می کنن.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس