روحانی

نماینده دامغان در مجلس گفت: روحانی هیچ‌وقت از جایش برای هیچ کاری تکان نمی‌خورد و اگر حادثه‌ای هم اتفاق می‌افتاد، سفر جزیره کیش آقای روحانی ترک نمی‌شد.

به گزارش مشرق، علی‌اکبر علیزاده نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به خدمات‌رسانی مسئولان به سیل‌زدگان در روزهای اخیر و انتقاداتی که اصلاح طلبان و حامیان دولت به این عملکرد مسئولان دارند، گفت: در دولت قبل هرگاه سیل یا زلزله‌ای اتفاق می‌افتاد، یک مصیبت ما، حادثه رخ داده بود و مصیبت بزرگتر ما بی‌توجهی و بی‌خیالی مسئولان نسبت به مردم آسیب‌دیده از بلایای طبیعی.

وی افزود: ما همیشه نگران بودیم که رئیس دولت قبل یک وقت زخم بستر نگیرد، چرا که هیچ‌وقت از جایش برای هیچ کاری تکان نمی‌خورد و اگر حادثه‌ای هم اتفاق می‌افتاد، سفر جزیره کیش آقای روحانی ترک نمی‌شد.

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در دولت قبل فقط این گروه‌های جهادی بودند که به داد مردم می‌رسیدند و امیدی به مسئولان دولتی برای خدمت به مردم نبود. یکبار هم که آقای جهانگیری در میان مردم زلزله‌زده حضور یافت، با کفش به روی فرش چادر زلزله‌زدگان رفت و اینگونه در میان مردم حاضر شد.

علیزاده خاطرنشان کرد: آقای روحانی هم اگر در میان آسیب‌دیدگاه از بلایای طبیعی حاضر می‌شد، با خودروی مدل بالای خارجی خود تنها از مناطق عبور می‌کرد و حاضر نمی‌شد از خودرویش پیاده شود و فقط مانند یک شاه برای آنها دست تکان می‌داد.

وی افزود: اما در دولت سیزدهم به عنوان نمونه در حادثه اندیکا، آقای رئیسی بلافاصله پس از بازگشت از روسیه بی‌وقفه به اندیکا در استان خوزستان سفر کرد و مردم دیدند که رئیس‌جمهور در بین آنها حضور دارد.

نماینده مردم دامغان در مجلس اظهار داشت: روز گذشته هم آقای رئیسی بلافاصله از بازگشت سفر استانی همدان بلافاصله پیگیر موضوع سیل شد و آقای مخبر هم به فیروزکوه رفت. وزیر کشور هم به یزد رفت و همگی در میان مردم و در خدمت به مردم بودند که البته همه مردم هم اینها را می‌بینند.

علیزاده خاطرنشان کرد: کسانی که خدمات‌رسانی دستگاه‌ها و مسئولان به مردم سیل‌زده را زیر سؤال می‌برند، در واقع ادامه‌دهنده راه آمریکا در کشور هستند و طبیعی است که این قبیل افراد بخواهند این خدمات را زیر سؤال ببرند، چرا که همانطور که گفتم آنها ادامه‌دهندگان راه آمریکا در داخل کشور هستند. مردم هم متوجه می‌شوند چه کسی خدمت می‌کند و چه کسی هم شعار بدون شعور می‌دهند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 11
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۴:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۸
    4 9
    خب مثلا اگر میرفت چکار میتونست بکنه؟
  • IR ۱۴:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۸
    4 7
    نمایندگان خدوم دولت
  • سیروس IR ۱۴:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۸
    3 7
    چه خبر از ابادان
    • IR ۱۷:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۸
      2 1
      در چند صد کیلومتری کیش واقع شده است! خیلی دور نیست!
  • IR ۱۵:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۸
    5 6
    خوب حالا رفتن مناطق سیل زده چکار کردن فقط کفشهاشون رو گلی کردن عکس گرفتن برگشتن اگه راست میگن جای اسکان برای سیل زده ها درست کنن وخسارت های مالی و جانی شون رو جبران کنن
  • IR ۱۵:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۸
    11 3
    یه عده درداخل کشورطلبکارهستند سزای اینها همان شاه بودکه ملت راگرسنه نگه داشته بود ومردم اب آشامیدنی سالم نداشتندحالا با این امکانات ورفاه همه چیز رافراموش کرده اند بخدا بایدروزی هزارمرتبه خداراشکر کنیم وقدربدانیم درست یه عده درکشورهستندکه نبایددرنطام باشندومسعولیتی نداشته باشندولی افراددلسوزهم هستندمثل اقای رییسی که واقعا تلاش دارد به ملت کمک کند
  • توکل کوهی IR ۱۵:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۸
    3 4
    بجای این حرفها گرفتاری های مردم را حل کنید
  • یک ایثارگر IR ۱۶:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۸
    0 1
    عیب رندان مکن ای زاهد پاکیزه سرشت که گناه دگران بر تو نخواهند نوشت .....
    • IR ۱۹:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۸
      2 1
      هی حرف مفت نزن غربگدا، زشت سرشت / که به ماله نشود پاک گناهی که نوشت!!!
  • IR ۲۰:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۸
    1 3
    کاشکی هنوز روحانی بود
  • IR ۰۸:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۹
    0 0
    آدم عاقل قبل از وقوع حادثه کار می کند و بعد حادثه اصلاح می کند .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس